MikeJDK
Silkeborg, Danmark

Fedt hotel med lækker placering!

Anmeldelse af Pod 51 Hotel
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 27. jul. 2017
Pod 51 er placeret perfekt på Manhattan og der er rig mulighed for at udforske hele øen herfra. Virkelig mange ting er indenfor gå-afstand og der er en undergrundsstation tæt på.
Selve hotellet er flot indrettet og der er en hyggelig have i underetagen og en lækker tagterrasse øverst.
Værelserne er rene og praktisk indrettet. Dog er de små, men det er ikke noget man er i tvivl om når man bestiller. Brug skufferne under sengene og stil kufferterne i de indrettede nicher, så er den begrænsede gulvplads god nok.
Medarbejderne er søde og hjælpsomme. (Husk at drikkepenge er en del af hverdagen i USA). Vi savnede en ismaskine - man bliver vant til det... :-)
Dato for ophold: juli 2017
4,0 ud af 5 boblerVærelser
5,0 ud af 5 boblerService
4,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Problemer med denne anmeldelse?
1.592 kr.
1.4 km fra Pod 51 Hotel
Roomservice
Vis flere hoteller i New York City
Anmeldt d. 11. juli 2017 fra mobile enheder

Pod 51 giver præcis det du har brug for når du er på storbyferie.
Et godt sted at sove og mulighed for at komme nemt rundt i byen.
Vi går til det meste, Timesquare, Centralpark osv.
Det er muligt at købe morgenmad på Pod51 men vi har ikke købt da det virker meget kantine agtigt og byen byder på så mange andre muligheder for super lækker morgenmad.

Dato for ophold: juli 2017
2  Tak, Conny N
Anmeldt d. 19. november 2016 fra mobile enheder

Vi boede her i 3 dage . Værelser med køje seng er nærmest som en tog kupé . Senge er perfekte , et tv for enden af hver seng. Oplader til mobil.
Rene håndklæder og toiletpapir samt sæber . Værelser er pæne rene.
Fælles badeværelse er super flot og rene. Ingen problemer ,
Tag terrasserne er super flot.
Cafe i lobby er simpel men lækker mad til billig penge .
Kan varmt anbefales

Dato for ophold: november 2016
2  Tak, Jettemichel
Anmeldt d. 1. november 2016

Moderne, enkelt og prisvenligt hotel et stenkast fra 5th Ave. Værelse lille men godt indrettet og rent. Personale altid parat til at hjælpe. Tagterasse ud over det sædvanlige.
Morgenmads cafe, kun til noget hurtigt- jeg gik i byen og fandt lige i nærheden en fransk cafe med europæisk udvalg mm.
Jeg vil helt sikkert bruge dette hotel igen, hvis min vej skulle gå til New York en anden gang.

Dato for ophold: oktober 2016
  • Rejsetype: Rejste alene
2  Tak, jannesonate
Anmeldt d. 18. april 2016

Har boet på hotellet en uges tid og været rigtig godt tilfreds med standarden. Trods de relativt små værelser, så er de udstyret med alt det som man har behov for når man er på storby ferie. Personalets service og hjælpsomhed er i top og man føler sig hurtigt velkommen.

Hotellet råder over en super dejlig åben tagterasse.

Vil helt klart bo på hotellet igen ved næste besøg i New York

Dato for ophold: april 2016
2  Tak, DuctusBeder
Anmeldt d. 5. september 2015 fra mobile enheder

Boede på dette hotel i new york i en uge på ferie. Hotellet ligger tæt på en metro station, der er rent og pænt, personalet er rigtig søde, de har et lille køkken så du kan købe morgenmad som smager godt, de har en lækker tagterasse med flot udsigt. Hvis jeg skal til new york igen en dag så bor jeg gerne her igen! Det eneste der er, er at værelserne er små, men der er hvad du skal bruge, så det er til at overkomme :)

Dato for ophold: august 2015
1  Tak, Misser88