The Frederick Hotel
Avalon Hotel(New York City)(Meget for pengene!)
291 $
255 $
Hotels.com
  • Fitnesscenter
Dream Downtown(New York City)
397 $
358 $
Dream Downtown
  • Pool
The Kimberly Hotel(New York City)
434 $
334 $
Agoda.com
  • Roomservice
The Watson Hotel(New York City)
218 $
199 $
Hotels.com
  • Pool
The New Yorker A Wyndham Hotel(New York City)(Meget for pengene!)
206 $
178 $
  • Roomservice
Wyndham Garden Chinatown(New York City)(Meget for pengene!)
267 $
216 $
Agoda.com
  • Restaurant
Crowne Plaza Times Square Manhattan(New York City)(Meget for pengene!)
310 $
262 $
Orbitz.com
  • Restaurant
Pod 51 Hotel(New York City)(Meget for pengene!)
235 $
228 $
  • Bar/lounge
Fifty Hotel & Suites by Affinia(New York City)(Meget for pengene!)
377 $
232 $
  • Fitnesscenter
Blue Moon Hotel(New York City)(Meget for pengene!)
115 $
  • Morgenmad inkluderet
Anmeldt for 3. maj 2016

Dette hotel er pt under renovering, men det hverken støjer eller larmer. Værelserne er nyistandsatte og hyggeligt indrettet - med lidt personlighed der relaterer sig til TRIBECA. Personalet er meget hjælpsomt og venligt. Subway ligger lige omkring hjørnet, nemt. Gåafstand til WTC. Gode cafeer og små restauranter i nabolaget.

Værelsestip: Ikke noget særligt, boede alene på 509 som er meget lille men hyggeligt
  • Overnattede: april 2016, rejste alene
1  Tak, jemic
Anmeldt for 13. november 2015

Værelset var lidt småt til to personer og to x baggage (men et par som måske rejser med kun én kuffert ville selvfølgelig have haft bedre plads), men sengen var dejlig stor, og badeværelset fra udmærket.

Desværre var der renovering i gang på det tidspunkt, så der stod et stillads uden for vinduet, som blokerede for alt naturligt lys! Vi måtte derfor have lys tændt på værelset hele tiden, og vi kunne ikke finde ud af hvordan vejret var, før vi rent faktisk stod udenfor hotellet.

• Overnattede: februar 2015, rejste med familie
Tak, Anna H
Anmeldt for 8. september 2015

Personalet og rengøringsniveau var ok.
Vore værelse havde status af dobbeltværelse. Det var meget småt, seng stod klemt op af væg og stort set ingen plads på den frie side. Ingen mulighed for at åbne et vindue. Kikke lige over i naboværelset. Der var max 1/2 m mellem vinduerne. Aircondition larmede både den på eget værelse men også fra naboens.

• Overnattede: august 2015, rejste med familie
Tak, Aohh2328
Anmeldt for 19. juli 2015 fra mobile enheder

Første gang i New York hvor man bare må lægge sig flat ned - en helt igennem fed by. Hotellet derimod, var ikke et sted man ville bruge alt for megen tid på. Et lille vindue ud til en mørk og trist skakt. Størrelsen på værelset henleder tankerne på de værelser man fik under sin skiferier i Frankrig, 15 - 20 år tilbage. Eller konkurencerne om hvor mange man kan stuve sammen i en Folkevogns Bobbel.

Overnattede: juli 2015, rejste med familie
Tak, Jesper Kjær W
Anmeldt for 27. maj 2015

Rigtig fint lille hyggeligt hotel, med subway lige uden for døren, god beliggenhed, man bor hvor new yorkerne selv bor. Vi var en familie på 2 voksne og 2 teenagere (19 år), vi boede her 4 nætter. Det var et lille værelse til 4 voksne, men alt var pænt og virkelig rent! Morgenmad fra Starbucks lige ved siden af, perfekt. Gode restauranter, take-outs (prøv fx "Nish Nush") Ingen støj overhovedet fra gaden, og fra de andre værelser, selvom der faktisk blev bygget om, mens vi var der. KANON service fra receptionen, der virkede som de kun ventede på at hjælpe os. Vi kommer igen!

• Overnattede: marts 2015, rejste med familie
Tak, Rikke R