“God morgenmad og meget autentisk NYC”
Anmeldelse af Scotty's Diner

Scotty's Diner
nr. 541 af 15.768 Restauranter i New York City
Køkkener: Amerikansk
Velegnet til: Familier med børn, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Aftensmad, Morgenmad, Efter lukketid, Frokost, Levering, Takeaway
Kvarter: Midtbyen
Anmeldt 14. februar 2017

Mange turister har fundet dette sted... fordi de får gode anmeldelser på TripAdviser. God mad, kaffe i lange baner og egentlig bare ægte USA/NYC

Tak, SMJeppesen

Anmeldt 3. januar 2017 fra mobile enheder

Stedet har åben 24 timer. Vi spiste dog kun morgenmad der og dette var udemærket. Vi var der både meget tidligt dvs. Kl 5 der var ikke mange gæster. Var der også kl. 8 og der kan det knibe med at få et bord. Virke meget autentisk og det ligger da også i en gammel bygning i kvarteret. Betjeningen er hurtig og ved flere af tjenerne er der virkelig svung på accenten. Prisen er fair til området og new York.

Tak, THB1234
Anmeldt 6. september 2016

God service på en hyggelig og autentisk diner. Vi endte med at spise morgenmad her fire gange. Den ene gang var vi to personer der fik mad. Jeg fik æg, bacon og pandekager med sirup og friske jordbær og blåbær. Min kæreste fik tre æg, masser bacon og avocado. Vi fik begge kaffe. Prisen blev 30 dollar lige ud.

2  Tak, FoodloverAarhus
Anmeldt 21. juli 2016

Amerikansk morgenmad og stort udvalg til en fair pris i NY. Stedet lå tæt ved vores hotel, og vi valgte at besøge stedet på anbefalinger fra siden her. Vi spiste her alle de fire dage, hvor vi var i NY. Der er en venlig og høflig betjening. Maden kommer hurtigt og er veltillavet.

1  Tak, Mettepigen
Anmeldt 13. maj 2016

Det er som at træde ind i en film. Maden er fin og tjenerne ligeså. Der er lidt ventetid, men det går hurtigt,

Tak, Rejsetips

Rejsende, der kiggede på Scotty's Diner, kiggede også på

Har du været i Scotty's Diner? Fortæl om dine oplevelser!