Åben i dag: 09.00 - 21.00

fra 35,00 $
fra 69,00 $
Anmeldt d. 28. oktober 2019

Primært:
Undlad at købe de dyre VIP billetter med Ipads.
Det er totalt spild af penge og giver en ekstra ting til oplevelsen af udsigten.

Bestil billetter på forhånd, så der er reserveret et bestemt tidspunkt hvor bygningen skal besøges.
Hvis blot der er reserveret et tidspunkt, så går det hele nemt igennem security og hen til elevatorerne, selvom man blot har standard billet.
Udsigten er helt den samme uanset prisen på billetten.

Det hele er en anelse skuffende, da man er lukket inde i en elevator uden udsigt hele vejen (60 sekunder) til toppen. Her er altid stuvende fuldt, så man kan ikke se den film der kører på skærmene.
Ved udgangen af elevatoren er der stadig stuvende fuldt, så man igen har svært ved at se udsigten når gardinerne rulles fra.

Men herefter fordeles folk fint, og at gå rundt og kigge ned på New York er såmænd flot og fint.
Men er det spændende som et besøg i Eiffel Tårnet eller London Eye.
Nej, det er det ikke !
Det er blot et højt hus, hvor man går rundt og kigger ud af vinduerne imens en masse turister forsøger at tage et selfie med new york i baggrunden.
Det tager cirka 20-30 minutter så har man været rundt og klar til at tage elevatoren ned igen.

Tak, Martinriis
Anmeldt d. 25. oktober 2019

Her er udsigten fantastisk, helt specielt om aften med alle de forskellige favede lys, dog synes jeg at stedet er lidt kedligt. Sorry

Tak, Fenst5
Anmeldt d. 19. oktober 2019

Det er en helt fantastisk oplevelse man får her, som man skal unde sig selv, hvis man er i New York.
Tip: Køb "Experience The Best" billetterne, selvom de er 20$ dyrere end standard !!

Man får flexibelt mødetidspunkt, og da vi havde valgt "eftermiddag" kunne vi komme ind i tidsrummet 16-20. Vi mødte op og blev straks lukket ind i en prioritets kø, som var meget kortere end den normale kø. Gennem speciel kø til security og kom straks med en elevator op. 102 etager på under 1 minut !!
Vi fik udleveret iPads (med i prisen) som man kunne bruge til at orientere sig med og der var drinks/souvenir shop vouchers på 15$ pr. person, med i prisen.
Vi valgte eftermiddag, for så kunne vi både få udsigten i dagslys og i mørke. Fantastisk oplevelse.

Tak, bekgaard
Anmeldt d. 11. oktober 2019

Virkelig flot udsigt MEN man behøver ikke dumme sig som os og købe de dyreste billetter for at komme først i køen og få en voucher til restaurant og shop på 15$ pr næse...
Da vi kom til restauranten kostede en vand over 5$ og vi kunne ikke købe en cookie for voucheren -det kom oveni... det var KUN drikkevarer og så kunne vi finde noget i shoppen... det blev til nogle latterlige ting bare for at bruge pengene.. bondefangeri!
Men udsigten, turen i elevator, filmen inden man trådte ud i observatoriet var fantastisk!!!☀️☀️☀️☀️☀️

Tak, Alstrupk
Anmeldt d. 22. juli 2019 fra mobile enheder

Fantastisk at kunne springe køen over, da jeg kom stod der +20 i køen så det var lækkert at bare kunne gå ind.
Brug gerne de 15$ Det koster at få en iPad, så får du selv en guidet tur, bare tag iPaden op og tryk på f.eks. frihedsgudinden og så kommer der historie op. Det er alle pengene værd.

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, Maria S