Stig Soerensen
Chiang Mai, Thailand

Kedelig efterregning

Anmeldelse af Arlo SoHo
3,0 ud af 5 boblerAnmeldt 3. jul. 2022
Hotelopholdet var ganske udemærket, men det var lidt irriterende at få trukket 25 USD pr. nat efter hjemkomst. Beløbet skulle angiveligt dække muligheden for at bruge WIFI, paraply, motionscenter, drikkevand på rummet og lån at cykler. Selvom tilbudet ikke benyttes trækker hotellet alligevel pengene. De kalder det "Urban fee"
Det virker lidt som om at nu har vi kortoplysningerne, skal vi så ikke lige....
Dato for ophold: april 2022
Værelsestip: Der var en masse høj musik på tagetagen som gjorde at vi valgte ikke at benytte dette ellers...
3,0 ud af 5 boblerVærdi
3,0 ud af 5 boblerVærelser
3,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
Cordell Nelson, General Manager hos Arlo SoHo, svarede på denne anmeldelse
Svarede 23. jul. 2022
Hej StigSor,

Vi er kede af at høre, at du ikke var klar over vores daglige bygebyr, som alle vores gæster er ansvarlige for, når de bor på vores hotel. Vi forsøger at være så gennemsigtige som muligt med dette gebyr, hvorfor det er inkluderet på vores hjemmeside, 3. parts partnerplatforms hjemmesider samt alle bekræftelsesmails efter booking. Vi beklager, at du ikke så disse klare detaljer ved booking. Vores bygebyr inkluderer premium højhastigheds wifi, indenlandske og langdistance telefonopkald, adgang til citi-cykler, vand ved ankomst, fitnesskort til New York Sports Club kun 5 minutters gang væk og adgang til vores fitness-klasser og aktiveringer på stedet.

Pas på,

1.206 kr.
4.4 km fra Arlo SoHo
Vis flere hoteller i New York City
Anmeldt d. 20. april 2019 fra mobile enheder

Nok det mindste hotelværelse jeg har boet på. Men dejlig stor seng, der fylder hele værelset. Ikke noget skab til tøjet. Og badeværelset ligger nærmest inde i værelset. Men ellers høj standard og alt fungerer. Flot stor loungeområde og en hyggelig bar. Dejlig morgenmadsbuffet, som bestemt kan anbefales.

Dato for ophold: april 2019
2  Tak, 855andreasn
BassimO1, General Manager hos Arlo SoHo, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. april 2019

Hej 855andreasn,

Tak fordi du tager dig tid til at dele din feedback med os om dit ophold hos os. Vi tager alle kommentarer seriøst for at forbedre os bedre. Vores værelser er på den mindre side, men vi forsøgte vores bedste at gøre brug af rummet klogt, samtidig med at niveauet af komfort høje. Jeg er glad for, at de ikke påvirker din samlede oplevelse negativt. Tak igen for at vælge Arlo SoHo, og vi håber at byde dig velkommen igen!

Med venlig hilsen,
Bassim Ouachani
General Manager
Arlo SoHo

Anmeldt d. 25. juli 2018

Flot, moderne og spændende hotel! Værelserne var flot indrettet - dog ret små, men der var hvad der skulle være. Generelt god service på hotellet både hvad angår roomservice, i receptionen, i restauranten samt i baren hvor der var stemning samtlige aftner. Hotellet ligger meget centralt og der er massere liv både på hotellet men også i området omkring. Gåafstand til massere lækre restauranter og butikker. Vi havde et skønt ophold!

Dato for ophold: april 2018
Tak, Maria N
Bassim O, General Manager hos Arlo SoHo, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. juli 2018

Hej maria

Hilsner fra Arlo SoHo! Vi er begejstrede for at se, at du havde en positiv og mindeværdig oplevelse hos os. Vores værelser er sikkert små, men vi sørgede for at holde komforten i værelset en prioriteret prioritet. Vores beliggenhed sætter os helt sikkert bortset fra andre hoteller i området med os at være så tæt på så mange gode områder i Mahattan. Vi håber, næste gang du er i byen, at du overvejer os for anden gang!

Alt det bedste,
Bassim

Anmeldt d. 20. juli 2018 fra mobile enheder

Vi havde et skønt ophold på Arlo. Smukt værelse, ikke så stort, men vi skulle ikke bruge det til andet end at sove. Rummet var virkelig godt indrettet, så man fik udnyttet alt plads. Personalet var imødekomne og hjælpsomme. Hotellet ligger godt placeret i hjertet af SOHO. Det ligger i gåafstand til det meste, og ellers ligger undergrunden lige ved siden af.

Skal vi til NY igen, booker vi os klart ind her igen. Tak for en god uge!

Dato for ophold: juli 2018
Tak, Matilde S

Hej Matilde,

Hilsner fra Arlo SoHo! Vi sætter stor pris på, at du tager dig tid til at forlade din feedback vedrørende din oplevelse hos os. Vores værelser er små, men vi forsøgte vores bedste for at sørge for at bruge rummet klogt og sørgede for at holde trøst en prioritet. Jeg er glad for at se, at vi glæder os til at være vært for dig igen i fremtiden! Tak igen for at vælge Arlo SoHo!

Med venlig hilsen,
Bassim

Anmeldt d. 30. marts 2018 fra mobile enheder

Min søster og jeg tjekker ind sent onsdag eftermiddag- vi får køjesenge... Vi klager og finder ud af, at jeg fejlagtigt har bestilt det... de har udsolgt men tilbyder os det dagen efter... Det er sku god service 😊 de er alle søde og rare-på nær u baren i Stuen der er en top arrogant fyr der nærmest konstant stod med ryggen til og skrev sms en lidt sødere servitrice, men også for meget på sin mobiltelefon... de (især ham) trænger til at lære hvordan man skal opføre sig... kommer ikke igen her i baren. Føles for hårdt at skulle ligge drikkepenge til så dårlig service

Dato for ophold: marts 2018
Tak, ame1707
Anmeldt d. 17. april 2017 fra mobile enheder

Ligger rigtig godt. Både tæt på spisesteder og shopping. Meget lille værelse, men med dejlig bred seng og kig til vandet. Rengøringen er ikke helt i top.
Når man tager brusebad bliver der vådt ud på gulvet ved toilettet.
Ikke noget skab til ens tøj.
Mørklægningsgardinet lukker en del lys ind.
Irriterende ur der tikker på værelset.
Et plus at der er tagterrasse og fedt at der er gratis lån af cykler. Cyklerne er efter først-til-mølle princippet, så kom ikke ned i recetionen senere end 7.30. Smilende og venligt personale og pæn indretning på hotellet.

Dato for ophold: april 2017
Tak, Elskeratrejse123