Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (1.134)
Filtrer anmeldelser
1.135 resultater
Medlemsvurdering
718
339
58
7
13
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
718
339
58
7
13
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
2-7 af 1.135 anmeldelser
Anmeldt 20. september 2016 fra mobile enheder

God beliggenhed. Fine og rene værelser. Super service af imødekommende og venligt personale. Dejlig tagterrasse. Meget tæt på Subway (maks 3-5) minutters gang. Det mindste badeværelse jeg nogensinde har oplevet - men kan du leve med det - er hotellet et rigtig godt valg i NYC. Fri og god wifi, stort fjernsyn med alle de kanaler du har brug for.

Overnattede: september 2016, rejste med familie
Tak, Anne189542
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
ConcordHospitality, General Manager hos Cambria Hotel New York - Chelsea, svarede på denne anmeldelseSvarede 21. september 2016
Google Oversæt

Dear Anne189542,

As our valued guest, we appreciate your feedback and are delighted to hear that you had a great stay. With a spirit to serve, we take great pride in not only meeting, but exceeding your expectations. Your feedback is integral to our ability to continue to improve our service. Thank you again for your time and come visit us again soon!

Best,
Michelle Giovanni
General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 21. juli 2016 fra mobile enheder

Dejligt hotel, ligger centralt. Skønne værelser og bad. God mad, og utrolig go service. Vi har haft den skønneste uge i den bedste by. De har bare den sødeste servicemedarbejder som hedder Carlos.A, utrolig hjælpsom, sød og
venlig☀️☀️☀️☀️☀️☀️

Overnattede: juli 2016, rejste med familie
Tak, Karen Marie R
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
ConcordHospitality, General Manager hos Cambria Hotel New York - Chelsea, svarede på denne anmeldelseSvarede 21. juli 2016
Google Oversæt

Dear Karen Marie R,

Sincere thanks for taking the time to share your review. It’s encouraging to know that your stay was pleasant. Our goal is to provide comfort and friendly service to all our guests who are away from home; your feedback allows us to monitor how we are doing. We appreciate you choosing to stay with us and I look forward to sharing your kind remarks with Carlos.

Best,
Michelle Giovanni
General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 2 uger siden fra mobile enheder

Overnattede: oktober 2018, rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
ConcordHospitality, General Manager hos Cambria Hotel New York - Chelsea, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt for 2 uger siden

Overnattede: december 2017
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
ConcordHospitality, General Manager hos Cambria Hotel New York - Chelsea, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt for 2 uger siden

  • Overnattede: juni 2018, rejste som par
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
ConcordHospitality, General Manager hos Cambria Hotel New York - Chelsea, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser