Service; i dette hotel får du service med et smil!
Værelserne er lidt forældede, men har alle faciliteter, herunder ikke mindst en meget god seng .Vi havde en dobbelt walk-in-shower, hvilket var ganske rart (2 forskellige brusehoveder).
Gordon Ramsey's restaurant Maze serverer rigtig god mad, det bedste, vi fik i løbet af vores 5-dages besøg i New York.
Vi besøgte ikke den anden, 2-stjernede restaurant.
Standard morgenmaden omfatter en række friske frugter (fremragende), morgengryn, stykker af kød og ost og donuts.
Tilføjelse af nogle hævede brød vil blive værdsat.
Varme retter på bestilling.
Ledelsen må have gjort en meget god forretning med parasolleverandøren; de ser ud til at have én til hver gæst.
Parasollerne var meget nyttige, eftersom stormen / orkanen Irene besøgte New York på tidspunktet for vores ophold.
På grund af forudsigelsen af denne orkan blev hele transportsystemet i NY lukket ned lørdag eftermiddag af forsigtighedsgrunde, og som følge af mangel på personale, var næsten alle virksomheder tvunget til at lukke.
Da vi har været i en lignende situation for nogle år siden i et andet hotel og an anden by, forventede vi meget begrænset service på hotellet i London.
Til vores store overraskelse fortsatte hotellet sin sædvanlige drift takket være et (begrænset) antal medarbejdere, som boede på hotellet: De strakte sig langt for at gøre dette.
Og selv om tingene tilsidst ikke gik så slemt, som forventet, fik deres holdning og også den administrerende direktørs, der til stadighed var til stede i lobby og restaurant, os til at føle os hjemme i ordets bedste betydning.