Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (3.003)
Filtrer anmeldelser
3.003 resultater
Medlemsvurdering
1.225
1.215
344
144
75
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
1.225
1.215
344
144
75
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
2-7 af 3.003 anmeldelser
Anmeldt 2. november 2016

Ok gennemsnits hotel .
Plads til forbedring i forhold til service og overblik over feks afregning . Meget lille hotelværelse . Vanskeligt at komme rundt i værelset .
God og hyggelig restaurant , dog i den absolut dyre ende.

  • Overnattede: oktober 2016, rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Hilton Garden Inn
Tak, bkjaerhus
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 28. juli 2016 fra mobile enheder

Boende på hotellet 9 dage i juli og havde ingen større problemer. God og venlig service på hotellet i både receptionen samt på værelset.

Eneste udfordring var ventetiden på en elevator som ind i mellem var noget lang.. Over 10 min.

Hotellet har en rigtig god beliggenhed i forhold til Times square, subway, teatre og spisesteder

Overnattede: juli 2016, rejste med familie
2  Tak, Madsdam
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 22. maj 2016

Meget middelmådigt hotel med alt for ringe service. Rent men lidt slidt. Ville vælge et andet næste gang da prisen ikke står mål med kvaliteten i service og værelse. Placeringen er ok - men uden udsigt.

  • Overnattede: maj 2016, rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Hilton Garden Inn
Tak, 958lisef
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Tracy K, General Manager hos Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West, svarede på denne anmeldelseSvarede 23. maj 2016
Google Oversæt

958lisef -

Thank you for taking the time to share your experience with us. I apologize that we did not meet your expectations for quality and service.

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 19. marts 2016

Hotellet ligger som sagt meget centralt. De er søde og smilende i receptionen og værelset var ok. Udfordring med elevatorer i spidsbelastnings-perioderne, men vi overlevede. Lad endelig være med at gå i restauranten og spise morgenmad. Vi gjorde det en morgen. da vi var kommet lidt sent op. Det fortrød vi. Vi betalte 90 dollars for 3 pers. Og det var virkelig dårlig mad. Lyst toastbrød, standart marmelade i små plastikpakker, ubestemmelig kartoffelret og alm. scramble æg. Dertil kunne man få kaffe, te og købejuice. Vi var rystet. 630,- kr. for morgenmad, der ikke var værd at spise. Gør det ikke! Vi nævnte det for personalet, som bare svarede, at sådan var det.

  • Overnattede: marts 2016, rejste med familie
    • Søvnkvalitet
    • Renlighed
    • Service
2  Tak, 689charlotte
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 2 dage siden fra mobile enheder

Overnattede: oktober 2018, rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Se flere anmeldelser