Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke underst√łtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi underst√łtter f√łlgende browsere:

‚ÄúSulten... Ikke bagefterūüėÄ‚ÄĚ
Anmeldelse af Carmine's

Carmine's
nr. 122 af 14.026 Restauranter i New York City
K√łkkener: Italiensk
Velegnet til: Store grupper, S√¶rlige lejligheder, Familier med b√łrn
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Frokost, Morgenmad, Levering, Reservationer, Takeaway
Kvarter: Midtbyen
Anmeldt 12. april 2017 fra mobile enheder

Bestilte bord via TA uden problemer. Der skal bookes for der er mange mennesker her. Vi fik bord kl. 21.00 plads ved vinduet ud til gaden. Stor amerikaner kom og b√łd velkommen fortalt om menuen som stod p√• en tavle. Det familieservering. Der v√¶lges evt. Forret, pasta og k√łd. Vi bestilte lasagne, spaghetti, broccoli og spinat. Det var 4 voksne portioner der kom ind... Der var rigtig meget mad og det smagte godt. En fin service uden rush. Restauranten er hyggelig og spiller musik fra 60 erne. Med en regning p√• 180$ gik vi m√¶tte op ad Broadway. Fedt sted med mange mennesker

Tak, m3l4a
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 11. februar 2017 fra mobile enheder

Hektisk restaurant med fuldt hus, der er dog mange tjenere til at servicere, så man det er ok. Maden var super god, og der er meget af den. Det orientere de også om når du skal bestille, så en portion deles mellem 2 personer. Priserne er okay NY priser

Tak, Njh G
Anmeldt 8. december 2016

Carmine er et fantastisk sted, men pas på Hvis I er 4 gæster, skal man kun bestikke een forret og een hovedret. Og så er der rigeligt til alle 4 voksne gæster. Og maden er god gedigen italiensk mad.

• V√¶rdi
Tak, Preben V
Anmeldt 31. oktober 2016 fra mobile enheder

Kæmpe portioner. Udmærket mad. Meget hektisk og larmende.
Pastaen er vellavet og det er sjovt at man skal dele og dermed smager flere forskellige retter.

Tak, jesperhammer
Anmeldt 6. september 2016 fra mobile enheder

Vi bes√łgte Carmine's to gange p√• vores 3 dages ferie i Atlantic City og er vilde med stedet. Rejsen forts√¶tter til New York City hvor vi bliver n√łd til at pr√łve det igen :)

Tak, christoffer b

Rejsende, der kiggede på Carmine's, kiggede også på

Har du været i Carmine's? Fortæl om dine oplevelser!

Skriv en anmeldelse Tilf√łj billeder

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? G√łr krav p√• din registrering gratis, s√• du kan svare p√• anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

G√łr krav p√• din registrering