“Big portions”

Carmine's
nr. 122 af 14.036 Restauranter i New York City
Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Særlige lejligheder, Familier med børn, Store grupper
Spisemuligheder: Aftensmad, Frokost, Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer, Takeaway
Kvarter: Midtbyen
Anmeldt 11. februar 2017 fra mobile enheder

Hektisk restaurant med fuldt hus, der er dog mange tjenere til at servicere, så man det er ok. Maden var super god, og der er meget af den. Det orientere de også om når du skal bestille, så en portion deles mellem 2 personer. Priserne er okay NY priser

Tak, Njh G
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 8. december 2016

Carmine er et fantastisk sted, men pas på Hvis I er 4 gæster, skal man kun bestikke een forret og een hovedret. Og så er der rigeligt til alle 4 voksne gæster. Og maden er god gedigen italiensk mad.

Tak, Preben V
Anmeldt 31. oktober 2016 fra mobile enheder

Kæmpe portioner. Udmærket mad. Meget hektisk og larmende.
Pastaen er vellavet og det er sjovt at man skal dele og dermed smager flere forskellige retter.

Tak, jesperhammer
Anmeldt 6. september 2016 fra mobile enheder

Vi besøgte Carmine's to gange på vores 3 dages ferie i Atlantic City og er vilde med stedet. Rejsen fortsætter til New York City hvor vi bliver nød til at prøve det igen :)

Tak, christoffer b
Anmeldt 12. september 2015

Besøgte stedet fordi vores lokale bekendte blev ved med at tale om det. Og bevares, det var da ikke dårligt som sådan. Den største attraktion var nok at der var store portioner. Nu var vi taget til New York delvis for at få nogle madoplevelser, og dette var måske ikke lige stedet. Jeg fik lidt på fornemmelsen at de levede mest på rygtet, historie og de store portioner.
Jeg vil anbefale at man i stedet for besøger nogle af de mange mindre steder i stedet for. Når man ser hvilke fantastiske måltider man kan få rundt omkring på Manhattan eller Brooklyn, så syntes jeg måske ikke dette kom helt op og ringe. Lav lidt mere research og find noget andet hvis du tager til New York for at prøve noget nyt.

Tak, Martin J

Rejsende, der kiggede på Carmine's, kiggede også på

Har du været i Carmine's? Fortæl om dine oplevelser!