“Kæmpe portioner god italiensk mad”
Anmeldelse af Carmine's

Carmine's
nr. 122 af 14.026 Restauranter i New York City
Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Særlige lejligheder, Familier med børn, Store grupper
Spisemuligheder: Frokost, Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Levering, Reservationer, Takeaway
Kvarter: Midtbyen
Anmeldt 8. december 2016

Carmine er et fantastisk sted, men pas på Hvis I er 4 gæster, skal man kun bestikke een forret og een hovedret. Og så er der rigeligt til alle 4 voksne gæster. Og maden er god gedigen italiensk mad.

Tak, Preben V
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 31. oktober 2016 fra mobile enheder

Kæmpe portioner. Udmærket mad. Meget hektisk og larmende.
Pastaen er vellavet og det er sjovt at man skal dele og dermed smager flere forskellige retter.

Tak, jesperhammer
Anmeldt 6. september 2016 fra mobile enheder

Vi besøgte Carmine's to gange på vores 3 dages ferie i Atlantic City og er vilde med stedet. Rejsen fortsætter til New York City hvor vi bliver nød til at prøve det igen :)

Tak, christoffer b
Anmeldt 12. september 2015

Besøgte stedet fordi vores lokale bekendte blev ved med at tale om det. Og bevares, det var da ikke dårligt som sådan. Den største attraktion var nok at der var store portioner. Nu var vi taget til New York delvis for at få nogle madoplevelser, og dette var måske ikke lige stedet. Jeg fik lidt på fornemmelsen at de levede mest på rygtet, historie og de store portioner.
Jeg vil anbefale at man i stedet for besøger nogle af de mange mindre steder i stedet for. Når man ser hvilke fantastiske måltider man kan få rundt omkring på Manhattan eller Brooklyn, så syntes jeg måske ikke dette kom helt op og ringe. Lav lidt mere research og find noget andet hvis du tager til New York for at prøve noget nyt.

Tak, Martin J
Anmeldt 31. marts 2015

Bestil bord dagen før. Store portioner - nok til 4-5 personer pr. ret. Vores flinke og rare tjener sagde at hun skulle nok sige til hvis vi bestilte for meget mad efter hendes mening. Vi bestilt spaghetti med meatballs - supergodt ! Så var der på menukortet også en slags Dagens ret med bl.a. om onsdagen , hvor vi var der, Veal Chop - det bestilte vi så - på menu'en står der ikke pris på "Dagens ret"/ House Specialties , men da deres andre retter koster ca. 20 til 40 dollars tænker man at det er ca. niveau på det - tjener siger ikke noget da vi bestiller og vi kunne selvfølgelig bare ha' spurgt - men da vi fik regningen fik vi chokket - 85,50 dollars for "Dagens ret" !!?? Husk at spørge om prisen !! Men maden var god og stemningen god. Da vi skulle bestille dessert anbefalede vores tjener at vi ikke bestilte deres Titanic dessert som vi havde hørt om - den er kæmpe - men istedet deres mindre version - Tugboat - det var rigtigt , det var mere end rigeligt til 5 personer efter vores forretter !!

• Stemning
Tak, André H H

Rejsende, der kiggede på Carmine's, kiggede også på

Har du været i Carmine's? Fortæl om dine oplevelser!