“Fantastiske bøffer.”
Anmeldelse af Keens Steakhouse

Keens Steakhouse
nr. 97 af 13.422 Restauranter i New York City
Køkkener: Steakhouse
Velegnet til: Forretningsmøder, Særlige lejligheder, Lokalt køkken, Store grupper, Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Frokost, Morgenmad, Levering, Reservationer
Kvarter: Midtbyen
Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

Vi var 6 mennesker ude og spise og alle var enige om, at maden ganske enkelt var fremragende super møre bøffer med en lækker smag og det nærmest smeltede i munden. Hvis man er til mørt, lækkert kød er Keen stedet, der er kød nok. Det er dyrt men alle pengene værd
100 dollars i drikkepenge som ovenikøbet er lagt på regningen, det tangere direkte tyveri og det trækker absolut fra.

Dato for besøg: juli 2016
2  Tak, 706jenseriks

Anmeldt 8. maj 2016 fra mobile enheder

Besøgte Keens Steakhouse i New York for at fejre min mands 60 års fødselsdag. Menuen vi spise var rigtig god, hyggelige omgivelser og en super betjening. Et sted vi kun kan anbefale. Priserne er i den høje ende af skalaen, men pengene værd.

Dato for besøg: april 2016
Tak, susief194
Anmeldt 12. november 2015 fra mobile enheder

Dejligt sted, fantastisk stemning, gode bøffer, udemærket udvalg i vin. Dejlig betjening. Dog meget lang ventetid på bord, hvis man kommer fra gaden. Husk at bestille bord

Dato for besøg: november 2015
Tak, harken1968
Anmeldt 3. november 2015

Er du til godt kød tilberedt helt efter bogen og villig til at betale lidt ekstra for den gode smag er dette absolut et top sted.
Min kone fik Filet Mignon og drengene fik Chauteaubriand og det var bare perfekt. Saucerne var gode og samme må siges om tilbehøret.
Stedet er rigtig hyggeligt og servicen er i topklasse. Eneste minus var airconditionen der til tider var for kold.

Dato for besøg: oktober 2015
Tak, Enrico-HB
Anmeldt 26. marts 2015

Jeg undersøgte markedet grundigt inden jeg kom frem til at prøve Keens Steakhouse for at få byens bedste bøf. Og jeg blev ikke skuffet. Vi fik hhv. en kæmpe T-Bone og en filet mignon, som begge var utroligt møre og saftige.

Dato for besøg: marts 2015
1  Tak, Thomas B

Rejsende, der kiggede på Keens Steakhouse, kiggede også på

Har du været i Keens Steakhouse? Fortæl om dine oplevelser!