“Skønt og New Yorker agtigt!”
Anmeldelse af Bubby's

Bubby's
nr. 372 af 15.768 Restauranter i New York City
Velegnet til: Lokalt køkken, Familier med børn
Spisemuligheder: Frokost, Morgenmad, Aftensmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Kvarter: TriBeCa
Anmeldt 16. juli 2018 fra mobile enheder

Man bliver lidt overvældet når man kommer ind, da der er mange mennesker og larm, men det er larm på en god og behagelig måde, fordi man kan høre at folk bare hygger sig. Vi kom til brunch på en lørdag og det var super lækkert, det er lidt dyrt, men det smager også godt.

Tak, Camilla B

Anmeldt 27. april 2018 fra mobile enheder

Vi var forbi Bubby’s til aftensmad. Super lækkert mad, et sted med højpuls og ungt puplikum, sød og personlig betjening, skøn atmosfære med en glad summen af gæster, robust og old school indrettet - love it.

Vores ungers mad blev ‘glemt’, men fejlen blev opdaget med det samme fra personalets side af. Fejlen blev rettet med det samme og en kompensation blev lynhurtigt tilbudt. Alt blev håndteret yderst professionelt!

Det er et lidt pricy sted, men det er alle steder i NYC, så lad ikke prisen afskrække dig - det er bestemt er besøg værd!

Tak, Camilla A
Anmeldt 30. marts 2018 fra mobile enheder

Vi spiste morgenmad der i går og på vej derhen igen i dag.
Så vi er vilde med det vi fik granola og omelet med spinat og broccoli... Alt var perfekt... folk stod i kø her og vi fandt det tilfældigt

Tak, ame1707
Anmeldt 21. oktober 2017 fra mobile enheder

Vi var blandt allerstørste gæster og kunne ikke selv få lov at vælge hvor vi ville sidde?

To af os valgte pandekager med frugter og nutella. De smagte egentlig fint nok. Også spejlæggene. Bacon smagte til gengæld som om de var lavet for en uge siden og havde været frosset ned.Tørre og totalt smagsløse.

Den tredje i selskabet valgte spejlæg med cheddar ost. Den smeltede ost så ud som om den var rørt op i noget vand efterfølgende. Det så alt andet end lige ikke særlig godt ud nærmest det modsatte og det smagte skidt

Kaffen var alm kolbekaffe og smagte af meget lidt.

Stedet var egentlig meget hyggeligt og amerikansk men langtfra godt nok

Prisen var alt for høj i forhold til madens standard

Tak, A-Anmelder
Anmeldt 3. januar 2017 fra mobile enheder

Havde læst lidt om stedet, men blev en anelse skuffet. Maden var lidt pricy, og portionerne var lidt overraskende små. Det var heller ikke nogen kulinarisk oplevelse.
Personalet var til gengæld søde.

2  Tak, madstroels

Rejsende, der kiggede på Bubby's, kiggede også på

Har du været i Bubby's? Fortæl om dine oplevelser!