“God mad og atmosfære”
Anmeldelse af Gotham Bar & Grill

Gotham Bar & Grill
Book med OpenTable
Gotham Bar & Grill er ikke tilgængelig på det anmodede tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 38 af 14.211 Restauranter i New York City
Køkkener: Amerikansk
Velegnet til: Særlige lejligheder, Forretningsmøder, Barhygge, Romantisk
Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Frokost, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Greenwich Village
Denne anmeldelse er oversat fra English. Se original
Anmeldt 22. juni 2017

Rigtig god hummer og bøf, god service. Et populært sted for forretningsfolk efter arbejde, og så ud som de fleste var lokale ikke turister.

Tak, 25Debbie
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på English om www.tripadvisor.co.uk. Se original

Anmeldt 11. april 2017 fra mobile enheder

Dejlig menu med friske grøntsager og intens smag. En rigtig lækker chokoladekage til dessert, som nærmest er let som luft, men med dejlig dyb chokoladesmag - rigtig god mandel-salt is til. Selve restauranten er kedeligt indrettet...

Tak, Elskeratrejse123
Anmeldt 27. august 2016

Skulle prøve en fantastisk restaurant i New York og valget fald på Gotham Bar & Grill og blev absolut ikke skuffet. Perfekt service. Lækkert tilberedt mad. Specielt vil jeg anbefale forretten. Tuntartar. Højt prisniveau og oplevelsen er også høj

Tak, Bent542
Anmeldt 1. oktober 2014

Vi fik meget dejlig mad på Gotham. Min gule tomatsuppe, var den bedste jeg endnu har smagt. Velsmagende med sprøde grøntsager og et enkelt jordbær - meget raffineret. Perfekt stegt lammerack og dejligt tilbehør. Det bedste måltid vi fik i New York. Meget venlig betjening. Eneste minus var airconditionanlægget, der sendte kold træk over vores bord, så det var godt vi havde varme trøjer med. Men det er tilsyneladende et problem mange steder i New York. Airconditionanlæggene kører for fuld tryk, selvom det ikke er nødvendigt. Der var køligt og blæsende udenfor og ca. 17 grader den dag.

• Stemning
Tak, tofur
Anmeldt 10. oktober 2012

Havde egentlig store forventninger til Gotham Bar & Grill, men blev lidt skuffet. Fik et bord helt oppe ved vinduet, og havde håbet på et bedre bord nede i selve restauranten.

Fik Yellowfin Tuna Tartare med miso hvilket smagte super godt med en New York Riesling "Hobbit Hollow Vineyard" til.

Til hovedret fik vi en Tagliatelle og en Risotto. Tagliatelle smagte udemærket uden den store suprise. Hvor risottoens smag af kylling pølse var ALT for gennemtrængende hvilket var synd.

Desserten sprang vi over.

Servicen fejlede intet.

Tak, RikkeOgRasmus

Rejsende, der kiggede på Gotham Bar & Grill, kiggede også på

New York City, NY

Har du været i Gotham Bar & Grill? Fortæl om dine oplevelser!