“Superlækker morgenmad”

nr. 219 af 14.825 Restauranter i New York City
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering
Kvarter: Nolita
Anmeldt for 7. marts 2018 fra mobile enheder

Det var en dejlig oplevelse at besøge The Grey Dog, samt at få en fantastisk morgenmad. Udsøgt og venlig betjening. Lækkert mad, der var tilberedt perfekt, dertil kaffe i spandevis af den bedste slags. Min kone og jeg kan give de varmeste anbefalinger for andre der måtte besøge The Grey Dog.

Tak, bengelund70

Anmeldt for 8. september 2016 fra mobile enheder

2x morgenmad med bacon, æg, pandekager og kartofler for 28 dollars. Maden smagte så godt at vi endte med at spise morgenmad her tre gange. Ville helt sikkert komme igen!

Tak, FoodloverAarhus
Anmeldt for 21. marts 2016 fra mobile enheder

Meget hyggeligt sted med god atmosfære og sød betjening
Maden var dog ikke super spændende
Virkede som et sted, primært for det yngre publikum

Tak, Bo C
Anmeldt for 3. juni 2015

Det var et super hyggerligt sted!
Var i NYC med min mor og inviterede hende ud på en lille brunch date. Det var god service, søde mennesker, dejlig mad og bare et rigtig hyggeligt sted! Det kan varmt anbefales (:

Tak, Emilie K
Anmeldt for 21. januar 2015 fra mobile enheder

Lidt for dyrt i forhold til kvaliteten. Konceptet holder ikke helt... Du skal selv bestille maden i baren, ingen service...

Tak, Joy N

Rejsende, der kiggede på The Grey Dog, kiggede også på

New York City, NY
New York City, NY

Har du været i The Grey Dog? Fortæl om dine oplevelser!