American Museum of Natural History

fra 120,00 $
fra 79,00 $
fra 69,00 $
Anmeldt d. 23. oktober 2017 fra mobile enheder

Flot museum og bestemt et besøg værd. Men mange ting er ikke forklaret. Selvom der står man skal aflevere sin taske må man alligevel godt have den med på museet. Det er ikke alle udstillinger man har adgang til selvom man har betalt entre.

Tak, Karsten D. P
Anmeldt d. 19. oktober 2017 fra mobile enheder

Hvis du ikke kan lide meget trængte steder så ikke tag hertil.
Der er alt for mange emner og man mister fuldstændigt overblikket. Jeg synes at emnet om dinosaurer var meget spændende men vi gik ud lige efter fordi vi ikke kunne finde rundt, der var alt for mange mennesker og der var alt for mange emner. Hvis jeg skulle til New York en gang til ville jeg ikke tage på American Museum of Natural History igen.

Tak, ravnannesofie
Anmeldt d. 16. oktober 2017 fra mobile enheder

Indgangspartiet er rigtig flot. Og det er smart at man hurtigt kan printe billet og undgå lang kø. Selve udstillingerne er enormt omfattende, der er så meget at man efter kort tid bare går forbi dem og kort kaster et blik på dem.
Læste en anmeldelse her om at der kunne være larm fra skolebørn - det er rigtigt!!
Vi besøgte restauranten i bunden af museet - den kan ikke anbefales. Den mad vi fandt i udvalget viste sig at være så fed at den næsten ikke kunne spises.
Men alt i alt en spændende oplevelse. Især fordi vi også er Nat på museet fans.

Tak, Pia L
Anmeldt d. 22. august 2017 fra mobile enheder

Super flotte udstillinger, men man skal bestemt sortere lidt i hvad man synes er spændende. Hvis man vil se det hele tager det fra åben til luk. Der er en fin foodcourt i bunden som har ganske fin mad.

Dato for oplevelse: august 2017
Tak, maikenf2017
Anmeldt d. 29. juli 2017 fra mobile enheder

Smukt sted med en spændende samling, bl a dinosaur knogler men også talrige udstoppede dyr og meget mere. Akustikken er elendig og de talrige børn giver en støjende oplevelse.

Dato for oplevelse: juli 2017
Tak, Clauslj