“Rigtigt lang emner og mennesker”

American Museum of Natural History
Gebyr: Ja
Anbefalet besøgsvarighed: Mere end 3 timer
Nyttige oplysninger: Aktiviteter for mindre børn, Aktiviteter for større børn
Anmeldt 19. oktober 2017 fra mobile enheder

Hvis du ikke kan lide meget trængte steder så ikke tag hertil.
Der er alt for mange emner og man mister fuldstændigt overblikket. Jeg synes at emnet om dinosaurer var meget spændende men vi gik ud lige efter fordi vi ikke kunne finde rundt, der var alt for mange mennesker og der var alt for mange emner. Hvis jeg skulle til New York en gang til ville jeg ikke tage på American Museum of Natural History igen.

Tak, ravnannesofie
Filtrér

Anmeldt 16. oktober 2017 fra mobile enheder

Indgangspartiet er rigtig flot. Og det er smart at man hurtigt kan printe billet og undgå lang kø. Selve udstillingerne er enormt omfattende, der er så meget at man efter kort tid bare går forbi dem og kort kaster et blik på dem.
Læste en anmeldelse her om at der kunne være larm fra skolebørn - det er rigtigt!!
Vi besøgte restauranten i bunden af museet - den kan ikke anbefales. Den mad vi fandt i udvalget viste sig at være så fed at den næsten ikke kunne spises.
Men alt i alt en spændende oplevelse. Især fordi vi også er Nat på museet fans.

Tak, Pia L
Anmeldt 22. august 2017 fra mobile enheder

Super flotte udstillinger, men man skal bestemt sortere lidt i hvad man synes er spændende. Hvis man vil se det hele tager det fra åben til luk. Der er en fin foodcourt i bunden som har ganske fin mad.

Tak, Maiken F
Anmeldt 29. juli 2017 fra mobile enheder

Smukt sted med en spændende samling, bl a dinosaur knogler men også talrige udstoppede dyr og meget mere. Akustikken er elendig og de talrige børn giver en støjende oplevelse.

Tak, Clauslj
Anmeldt 23. juli 2017

At vores ældste datter havde set en nat på museum, gjorde at vi absolut skulle forbi. Og selv om jeg personlig ikke er meget for gamle knogler, så må jeg sige at de havde nogle spændende udstillinger.

Tak, Peter S

Rejsende, der kiggede på American Museum of Natural History, kiggede også på

Har du været i American Museum of Natural History? Fortæl om dine oplevelser!