“Stort museum - lidt dyrt”

American Museum of Natural History
Gebyr: Ja
Anbefalet besøgsvarighed: Mere end 3 timer
Nyttige oplysninger: Aktiviteter for større børn, Aktiviteter for mindre børn
Anmeldt for 20. september 2016 fra mobile enheder

Stort museum som er lidt dyrt, da entréen kun er for standard udstillingerne. Skal man ind til nogle af deres special udstillinger skal man lige betale 10-15 $ ekstra pr. Stk.

Vi kender alle de ikoniske ruder med udstillingerne og det er sjovt at se dem i virkeligheden.

Dog er det lidt ærgerligt at det primært er replica af dyr og træer, og ikke rigtige udstoppede dyr.

Deres food court er tyveri ved højlys dag. Mad og drikkevarer er meget overprized til et punkt hvor det er for meget. Så sørg for at have nogle snacks og drikkevarer med selv.

Tak, Rumhesten
Filtrér

Anmeldt for 20. august 2016

Vi var 2 voksne og 3 børn i alderen 12 - 14 år. Det kostede 100$ i entre! Man skal være opmærksom på, at ønsker man den store dinosaurudstilling koster det ekstra og er ikke med i entreprisen.

Tak, RikLou
Anmeldt for 17. august 2016

Selvom der er meget at se i NY, skal man prioritere dette museum. Udstillingerne er flotte og fantastiske, specielt dinosaur-skelletterne og rumudstillingen faldt i vores smag, men der er meget meget mere at se .

2  Tak, Dorte-2640
Anmeldt for 4. august 2016 fra mobile enheder

Virkelig en oplevelse - et megastort museum med udstilling i noget for alle interesser og alle aldre
Dinosaurus udstilling var virkelig god - afsæt en halv dag til besøget

Tak, Christina Ø
Anmeldt for 31. juli 2016

Det mest fantastiske på vores USA-tur! Sal efter sal med komplette fossiler, god og lærerig indføring i arternes udviklingshistorie og meget redelig beskrivelse af, hvad man ved og ikke ved/gætter. Vi brugte 5 timer på dinosaurerne og 2 timer yderligere på museet, men der er stof nok til mange dages besøg. Bedst at beslutte på forhånd, hvad man vil se og spørge en medarbejder om vejen til udstillingen, selvom man får et kort med er museet ret uoverskueligt og svært at finde rundt i.

1  Tak, Merete S

Rejsende, der kiggede på American Museum of Natural History, kiggede også på

Har du været i American Museum of Natural History? Fortæl om dine oplevelser!