American Museum of Natural History

fra 79,00 $
fra 69,00 $
fra 69,00 $
Anmeldt d. 20. august 2016

Vi var 2 voksne og 3 børn i alderen 12 - 14 år. Det kostede 100$ i entre! Man skal være opmærksom på, at ønsker man den store dinosaurudstilling koster det ekstra og er ikke med i entreprisen.

Tak, RikLou
Anmeldt d. 17. august 2016

Selvom der er meget at se i NY, skal man prioritere dette museum. Udstillingerne er flotte og fantastiske, specielt dinosaur-skelletterne og rumudstillingen faldt i vores smag, men der er meget meget mere at se .

2  Tak, Dorte-2640
Anmeldt d. 4. august 2016 fra mobile enheder

Virkelig en oplevelse - et megastort museum med udstilling i noget for alle interesser og alle aldre
Dinosaurus udstilling var virkelig god - afsæt en halv dag til besøget

Dato for oplevelse: august 2016
Tak, Christina Ø
Anmeldt d. 31. juli 2016

Det mest fantastiske på vores USA-tur! Sal efter sal med komplette fossiler, god og lærerig indføring i arternes udviklingshistorie og meget redelig beskrivelse af, hvad man ved og ikke ved/gætter. Vi brugte 5 timer på dinosaurerne og 2 timer yderligere på museet, men der er stof nok til mange dages besøg. Bedst at beslutte på forhånd, hvad man vil se og spørge en medarbejder om vejen til udstillingen, selvom man får et kort med er museet ret uoverskueligt og svært at finde rundt i.

1  Tak, Merete S
Anmeldt d. 3. juli 2016 fra mobile enheder

Vi havde en gråvejrs dag på vores New Yorker tur og den blev brugt til at besøge dette fantastiske museum.
Vi var to voksne, et barn på 7 år og en teenager afsted og vi var alle mand godt underholdt i over 5 timer.
Vi gik ud med en fantastisk oplevelse alle 4 og vi havde også fået en del historie med hjem i rygsækken.
Kan varmt anbefale deres store dinosaurus udstilling som var til stor begejstring for vores 7 årig Dino fan.

1  Tak, linda91halv