American Museum of Natural History

fra 120,00 $
fra 79,00 $
fra 69,00 $
Anmeldt d. 31. juli 2016

Det mest fantastiske på vores USA-tur! Sal efter sal med komplette fossiler, god og lærerig indføring i arternes udviklingshistorie og meget redelig beskrivelse af, hvad man ved og ikke ved/gætter. Vi brugte 5 timer på dinosaurerne og 2 timer yderligere på museet, men der er stof nok til mange dages besøg. Bedst at beslutte på forhånd, hvad man vil se og spørge en medarbejder om vejen til udstillingen, selvom man får et kort med er museet ret uoverskueligt og svært at finde rundt i.

Dato for oplevelse: juli 2016
1  Tak, Merete S
Anmeldt d. 3. juli 2016 fra mobile enheder

Vi havde en gråvejrs dag på vores New Yorker tur og den blev brugt til at besøge dette fantastiske museum.
Vi var to voksne, et barn på 7 år og en teenager afsted og vi var alle mand godt underholdt i over 5 timer.
Vi gik ud med en fantastisk oplevelse alle 4 og vi havde også fået en del historie med hjem i rygsækken.
Kan varmt anbefale deres store dinosaurus udstilling som var til stor begejstring for vores 7 årig Dino fan.

Dato for oplevelse: juli 2016
1  Tak, Linda N
Anmeldt d. 3. maj 2016 fra mobile enheder

Aldeles spændende oplevelse med masser af spændende udstillinger. Dog er det ret uoverskueligt at finde rundt og det er kæmpe stort, så afsæt god tid!

Dato for oplevelse: maj 2016
Tak, familienhoerning
Anmeldt d. 24. april 2016 fra mobile enheder

Jeg er normalt ikke til museums typen når jeg rejser. Men nu havde min kæreste og jeg set "en nat på museet", så selvfølgelig skulle vi derind. Jeg kunne godt lide deres udstillingsvinduer med dyr fra hele verden, og man kan ind i forskellige tider & verdensdele. Det er ikke det samme som på filmen, men mange af tingene er til at finde. Og det er stort! Så der kan nemt gå flere timer før man er det hele igennem.

Dato for oplevelse: februar 2016
Tak, Nathasjal
Anmeldt d. 23. april 2016

Super oplevelse, men vælg dig et par tidsaldre eller regioner du vil se. Få dig et kort over huset og brug endelig de vagter der står overalt til at spørge om vej.
Fantastisk oplevelse - surrealistisk

Dato for oplevelse: april 2016