American Museum of Natural History

fra 79,00 $
fra 69,00 $
fra 69,00 $
Anmeldt d. 3. maj 2016 fra mobile enheder

Aldeles spændende oplevelse med masser af spændende udstillinger. Dog er det ret uoverskueligt at finde rundt og det er kæmpe stort, så afsæt god tid!

Dato for oplevelse: maj 2016
Tak, familienhoerning
Anmeldt d. 24. april 2016 fra mobile enheder

Jeg er normalt ikke til museums typen når jeg rejser. Men nu havde min kæreste og jeg set "en nat på museet", så selvfølgelig skulle vi derind. Jeg kunne godt lide deres udstillingsvinduer med dyr fra hele verden, og man kan ind i forskellige tider & verdensdele. Det er ikke det samme som på filmen, men mange af tingene er til at finde. Og det er stort! Så der kan nemt gå flere timer før man er det hele igennem.

Dato for oplevelse: februar 2016
Tak, Nathasjal
Anmeldt d. 23. april 2016

Super oplevelse, men vælg dig et par tidsaldre eller regioner du vil se. Få dig et kort over huset og brug endelig de vagter der står overalt til at spørge om vej.
Fantastisk oplevelse - surrealistisk

Dato for oplevelse: april 2016
Tak, Frydahl
Anmeldt d. 21. april 2016 fra mobile enheder

Dette sted måtte jeg opgive, da det var ALT for stort! Kunne ikke finde rundt og kunne heller ikke overskue det! Det er et godt sted at besøge, hvis man har børn, vil tro at de kan få en del ud af det...

Dato for oplevelse: april 2016
Tak, corina9260
Anmeldt d. 23. marts 2016 fra mobile enheder

Efter 5 timer kunne vi ikke mere! - og vi havde ikke engang set det hele.
Det er et fantastisk og meget overvældende sted. Specielt var vi imponerede over dyreudstillingerne.

Dato for oplevelse: juli 2015
Tak, ChristinaN1019