“Her er noget for alle ”

American Museum of Natural History
Gebyr: Ja
Anbefalet besøgsvarighed: Mere end 3 timer
Nyttige oplysninger: Aktiviteter for større børn, Aktiviteter for mindre børn
Anmeldt 3. juli 2016 fra mobile enheder

Vi havde en gråvejrs dag på vores New Yorker tur og den blev brugt til at besøge dette fantastiske museum.
Vi var to voksne, et barn på 7 år og en teenager afsted og vi var alle mand godt underholdt i over 5 timer.
Vi gik ud med en fantastisk oplevelse alle 4 og vi havde også fået en del historie med hjem i rygsækken.
Kan varmt anbefale deres store dinosaurus udstilling som var til stor begejstring for vores 7 årig Dino fan.

1  Tak, Linda N
Filtrér

Anmeldt 3. maj 2016 fra mobile enheder

Aldeles spændende oplevelse med masser af spændende udstillinger. Dog er det ret uoverskueligt at finde rundt og det er kæmpe stort, så afsæt god tid!

Tak, familienhoerning
Anmeldt 24. april 2016 fra mobile enheder

Jeg er normalt ikke til museums typen når jeg rejser. Men nu havde min kæreste og jeg set "en nat på museet", så selvfølgelig skulle vi derind. Jeg kunne godt lide deres udstillingsvinduer med dyr fra hele verden, og man kan ind i forskellige tider & verdensdele. Det er ikke det samme som på filmen, men mange af tingene er til at finde. Og det er stort! Så der kan nemt gå flere timer før man er det hele igennem.

Tak, Nathasjal
Anmeldt 23. april 2016

Super oplevelse, men vælg dig et par tidsaldre eller regioner du vil se. Få dig et kort over huset og brug endelig de vagter der står overalt til at spørge om vej.
Fantastisk oplevelse - surrealistisk

Tak, Frydahl
Anmeldt 21. april 2016 fra mobile enheder

Dette sted måtte jeg opgive, da det var ALT for stort! Kunne ikke finde rundt og kunne heller ikke overskue det! Det er et godt sted at besøge, hvis man har børn, vil tro at de kan få en del ud af det...

Tak, corina9260

Rejsende, der kiggede på American Museum of Natural History, kiggede også på

Har du været i American Museum of Natural History? Fortæl om dine oplevelser!