“En tur tilbage i tiden”

American Museum of Natural History
Gebyr: Ja
Anbefalet besøgsvarighed: Mere end 3 timer
Nyttige oplysninger: Aktiviteter for mindre børn, Aktiviteter for større børn
Anmeldt 24. april 2016 fra mobile enheder

Jeg er normalt ikke til museums typen når jeg rejser. Men nu havde min kæreste og jeg set "en nat på museet", så selvfølgelig skulle vi derind. Jeg kunne godt lide deres udstillingsvinduer med dyr fra hele verden, og man kan ind i forskellige tider & verdensdele. Det er ikke det samme som på filmen, men mange af tingene er til at finde. Og det er stort! Så der kan nemt gå flere timer før man er det hele igennem.

Dato for oplevelse: februar 2016
Tak, Nathasjal
Filtrér

Anmeldt 23. april 2016

Super oplevelse, men vælg dig et par tidsaldre eller regioner du vil se. Få dig et kort over huset og brug endelig de vagter der står overalt til at spørge om vej.
Fantastisk oplevelse - surrealistisk

Dato for oplevelse: april 2016
Tak, Frydahl
Anmeldt 21. april 2016 fra mobile enheder

Dette sted måtte jeg opgive, da det var ALT for stort! Kunne ikke finde rundt og kunne heller ikke overskue det! Det er et godt sted at besøge, hvis man har børn, vil tro at de kan få en del ud af det...

Dato for oplevelse: april 2016
Tak, corina9260
Anmeldt 23. marts 2016 fra mobile enheder

Efter 5 timer kunne vi ikke mere! - og vi havde ikke engang set det hele.
Det er et fantastisk og meget overvældende sted. Specielt var vi imponerede over dyreudstillingerne.

Dato for oplevelse: juli 2015
Tak, ChristinaN1019
Anmeldt 6. november 2015

Lad det være sagt med det samme - dette er den perfekte attraction, men den kræver tid og gode ben. Vi brugt ca 3 timer her og det var bestemt i underkanten, men vi var ved at være lidt ømme i vore ben efter de mange skridt. Alt er velholdt rent og naturtro lavet. Scenerne med undervandsperspektiv er bare så godt lavet at man kan betragte detaljerne længe og stadig finde nye. Vi bliver nød til at komme tilbage igen næste gang vi er i NY.

Dato for oplevelse: oktober 2015
Tak, Henrik B

Rejsende, der kiggede på American Museum of Natural History, kiggede også på

Har du været i American Museum of Natural History? Fortæl om dine oplevelser!