Åben i dag: 09.00 - 20.00

fra 35,00 $
fra 109,00 $
fra 61,99 $
Anmeldt d. 30. januar 2020

Spændende, mindeværdigt og sørgeligt, på en gang også respekt for de der hjalp under katastrofen.Anbefaler One world tower bagefter

Tak, morbaun
Anmeldt d. 18. januar 2020 fra mobile enheder

Uanset nationalitet så er det et bevæget besøg at gøre “Ground Zero”. Man bliver taget tilbage til en oplevelse som alle kan huske for hvor de var og lavede den dag.
Der er ikke sparet på noget og hele oplevelsen er og bliver en tour på de store følelser og man kan ikke andet end blive en smule bevæget. Det er klart er “most see” i NY! Dette er det åbne sår som for mange vil stå som et der aldrig vil hele! Fra denne tragedie ændrede verden som vi kendte den!
God fornøjelse....tag dig god tid...der er meget at forholde sig til.

Tak, 18uffek
Anmeldt d. 7. januar 2020 fra mobile enheder

Vil helt klart anbefalde at besøge 9/11. Der er stykker fra bygningerne, brandbil, billeder og video fra selve dagen. Man bliver virkelig ramt følsesmæssigt over hvor forfærdelig dag denne mærkedag er.

Tak, Avischri
Anmeldt d. 21. december 2019 fra mobile enheder

Godt museum der er laver rigtig godt med respekt for dem der døde.
Helt sikkert et sted der skal besøges, og afsæt minimum 3 timers af til det.
Billetter kan købes i automater lige rundt om hjørnet. Da vi var der var der ingen kø ved automaterne, men ca 20 min kø til at købe billetter ved billetlugen.

Dato for oplevelse: december 2019
Tak, TroelsPB
Anmeldt d. 12. december 2019 fra mobile enheder

Virkelig flot sted og enormt rørende. Vi besøgte stedet kl 12. Havde ikke købt billet i forvejen og trak billetter i automat og kom lige ind. Man skal gennem sikkerhedskontrol, men personalet er i højt humør, så ingen sag.
En fin kombination af lyd, billeder samt udstilling.

Tak, I1197VDheidid