“Fantastisk Ribeye”

Velegnet til: Forretningsmøder, Barhygge, Særlige lejligheder, Store grupper
Spisemuligheder: Efter lukketid, Frokost, Aftensmad, Morgenmad, Reservationer
Kvarter: Meatpacking District
Anmeldt 17. november 2017 fra mobile enheder

Vi spiste på the standard grill efter en dejlig gåtur på the High Line.
Fik en Penny Drop cocktail da vi kom, en af de bedste cocktails jeg nogensinde har smagt. Til hovedret Rib eye for to. Der var mere kød end vi kunne spise og kødet smagte virkelig fantastisk. Tilbehør var pommes og jeg savnede lidt grønt på tallerken.
Vi fik også en forret og en halv flaske barolo. Pris i alt for 2 personer inklusive 20% i drikkepenge 250 dollar.

Dato for besøg: november 2017
Tak, swagdaddk

Anmeldt 26. oktober 2016 fra mobile enheder

Stor flot amerikansk restaurant som er meget populær. Reservation nødvendig. Maden kreativ, selvom den er beskrevet flotteren på menu kortet i forhold til hvad de serverer.
Vores tjener var ikke god. Glemte ting og virkede i det hele taget som om han var påvirket af et eller andet.

Dato for besøg: oktober 2016
Tak, Peter K
Anmeldt 29. april 2016 fra mobile enheder

Både mad og service er i top på denne restaurant. Kan varmt anbefales. De er personlige selv på en travl aften med en pakket restaurant.

Dato for besøg: april 2016
Tak, PiaDahl
Anmeldt 30. august 2015

Lækker restaurant under High Line Park. Har især gode steaks. Mulighed for at sidder såvel indendørs som udendørs

Dato for besøg: august 2015
Tak, Bent542
Anmeldt 23. marts 2015

Kom ikke alene. Jeg ventede i ca 10 minutter, før en tjener dukkede op ved bordet. Bestilte en steak. Blev ikke spurgt om tilbehør, som jeg selv måtte bede om ! Super lækker steak.

Dato for besøg: marts 2015
Tak, Veraplaya14

Rejsende, der kiggede på The Standard Grill, kiggede også på

Har du været i The Standard Grill? Fortæl om dine oplevelser!