Google
Hamilton Live!
18 anmeldelser
fra 53,00 $
Anmeldt d. 22. juni 2016

Der er spændende at gå rundt i gaderne det er helt sikkert at jeg kommer tilbage der er så meget at se og opleve

Dato for oplevelse: oktober 2015
Tak, BirtheJ45
Anmeldt d. 7. juni 2016

Absolut fantastisk god musical om Carol Kings liv. Gode sangere og musiker, og Carol Kings skønne musik - Flotte scener, kulisser og beklædning. Dejligt show - We loved it - Jeg både grinte og græd. Smukt

Tak, christinepM267EO
Anmeldt d. 28. maj 2016

Vi boede hvor Broadway og Times Square mødes og her er der gang i gade hele døgnet rundt. En masse teater, masse butikker og en masse mennesker.

Tak, Henrik14092011
Anmeldt d. 12. maj 2016

Det her man går hen hvis man gerne vil se masser af mennesker.

Der er liv hele dagen og natten med - underholdende at kigge på

Tak, FamilienGr
Anmeldt d. 11. april 2016

Vi boede på Broadway og derfor tilbragte vi meget tid her. En fantastisk atmosfære. mulighed for en masse shopping og spisestederne er fantastiske.

Dato for oplevelse: april 2016
Tak, emiraajkunic