“Hyggelig”

Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Gebyr: Nej
Anbefalet besøgsvarighed: 2-3 timer
Nyttige oplysninger: Badeværelsesfaciliteter, Aktiviteter for mindre børn, Mulighed for køb af mad

Vi gik igennem parken, som ikke er særlig stor - de var ved at renovere en del af parken. Men det vi så var et par små hyggelige cafeer, hvor der var mulighed for at sidde ude. Det mangler NY virkelig - udeliv på cafeer og hygge.

Tak, anjaroegind
Filtrér

Anmeldt 3. september 2018

Der sker noget hver dag/aften. Vi var forbi et par gange og oplevede både yoga-event og opera. Og så er parken bare fyldt med liv, aktiviteter og den smukkeste udsigt til Empire State Building.

Tak, tns798
Anmeldt 30. juli 2018 fra mobile enheder

Bryant park er indbegrebet af NY for mig. Lige overfor ligger Wholegrain, hvor man lige kan få lidt frokost eller kaffe at tage med ned i parken for at sætte sig og få et tiltrængt hvil på de klassiske grønne stole. Læse en bog eller blot kigge på byens liv.

Tak, Mette E
Anmeldt 8. juli 2018 fra mobile enheder

En flot park med små cafeer omkring den grønne plæne. Om søndagen viste de film i parken. Prøv bagerudsalget i det nordvestlige hjørne.

Tak, Morten R
Anmeldt 15. juni 2018

Bryant Park er stedet hvor lokalbefolkningen efter arbejde, en lun sommereftermiddag eller aften slapper af med en kop kaffe eller noget andet drikkeligt og spiseligt. Et rigtig hyggeligt sted midt i Avenuer, forretninger og biler. Kan kun anbefales.

Tak, Henning N

Rejsende, der kiggede på Bryant Park, kiggede også på

Har du været i Bryant Park? Fortæl om dine oplevelser!