“Bryant park er min favorit plet i NY”
Anmeldelse af Bryant Park

Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Gebyr: Nej
Anbefalet besøgsvarighed: 2-3 timer
Nyttige oplysninger: Aktiviteter for mindre børn, Badeværelsesfaciliteter, Mulighed for køb af mad
Anmeldt 30. juli 2018 fra mobile enheder

Bryant park er indbegrebet af NY for mig. Lige overfor ligger Wholegrain, hvor man lige kan få lidt frokost eller kaffe at tage med ned i parken for at sætte sig og få et tiltrængt hvil på de klassiske grønne stole. Læse en bog eller blot kigge på byens liv.

Tak, Mette E
Filtrér

Anmeldt 8. juli 2018 fra mobile enheder

En flot park med små cafeer omkring den grønne plæne. Om søndagen viste de film i parken. Prøv bagerudsalget i det nordvestlige hjørne.

Tak, Morten R
Anmeldt 15. juni 2018

Bryant Park er stedet hvor lokalbefolkningen efter arbejde, en lun sommereftermiddag eller aften slapper af med en kop kaffe eller noget andet drikkeligt og spiseligt. Et rigtig hyggeligt sted midt i Avenuer, forretninger og biler. Kan kun anbefales.

Tak, Henning N
Anmeldt 13. maj 2018 fra mobile enheder

Vi faldt over Bryant Park ved et tilfælde. Parken var omdannet til en stor skøjtebane og med små boder der solgte varm cacao og brændte mandler. SÅ hyggeligt.

Tak, Tina T
Anmeldt 27. april 2018 fra mobile enheder

Skøn lille park der er ekstra skøn i godt vejr. Tag en slapper på en af de mange stole der fylder godt i landskabet og nyd et roligt øjeblikket i byen der aldrig sover.

Tak, 815camillaa

Rejsende, der kiggede på Bryant Park, kiggede også på

Har du været i Bryant Park? Fortæl om dine oplevelser!