Åben i dag: 07.00 - 00.00

oversat af Google
Sådan kan du opleve Bryant Park
fra 35,00 $
Anmeldt d. 15. juni 2018

Bryant Park er stedet hvor lokalbefolkningen efter arbejde, en lun sommereftermiddag eller aften slapper af med en kop kaffe eller noget andet drikkeligt og spiseligt. Et rigtig hyggeligt sted midt i Avenuer, forretninger og biler. Kan kun anbefales.

Tak, Henning N
Anmeldt d. 13. maj 2018 fra mobile enheder

Vi faldt over Bryant Park ved et tilfælde. Parken var omdannet til en stor skøjtebane og med små boder der solgte varm cacao og brændte mandler. SÅ hyggeligt.

Tak, Tina T
Anmeldt d. 27. april 2018 fra mobile enheder

Skøn lille park der er ekstra skøn i godt vejr. Tag en slapper på en af de mange stole der fylder godt i landskabet og nyd et roligt øjeblikket i byen der aldrig sover.

Tak, 815camillaa
Anmeldt d. 1. april 2018 fra mobile enheder

Her er hyggeligt og en fin lille park midt i byen.. kommer sikkert igen. Bedst i godt vejr. Der er mange stole at sidde på

Tak, ame1707
Anmeldt d. 28. marts 2018 fra mobile enheder

Vi ville gerne have gået en tur i parken men både græsarealet og en del af det øvrige areal er spærret af pt så det var svært at nyde parken overhovedet.

Tak, Lise H