Dream Downtown(New York City)
401 $
287 $
Dream Downtown
Besparelsesbesked! 22 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 22 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 369 $ pr. overnatning.

The New Yorker a Wyndham Hotel(New York City)(Meget for pengene!)
230 $
195 $
  • Roomservice
The Watson Hotel(New York City)
229 $
206 $
  • Pool
Crowne Plaza Times Square Manhattan(New York City)(Meget for pengene!)
397 $
285 $
  • Restaurant
Best Western Plus Hospitality House(New York City)(Meget for pengene!)
341 $
287 $
  • Morgenmad inkluderet
Besparelsesbesked! 25 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 25 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 381 $ pr. overnatning.

Wyndham Garden Chinatown(New York City)(Meget for pengene!)
206 $
Besparelsesbesked! 14 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 14 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 240 $ pr. overnatning.

Stewart Hotel(New York City)(Meget for pengene!)
245 $
204 $
Agoda.com
  • Roomservice
Besparelsesbesked! 23 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 23 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 264 $ pr. overnatning.

Blue Moon Hotel(New York City)(Meget for pengene!)
266 $
149 $
  • Morgenmad inkluderet
Besparelsesbesked! 17 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 17 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 180 $ pr. overnatning.

Pod 51 Hotel(New York City)(Meget for pengene!)
187 $
166 $
  • Bar/lounge
Besparelsesbesked! 19 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 19 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 206 $ pr. overnatning.

The Dominick Hotel(New York City)
488 $