“Flot og spændende bygning og bibliotek”
Anmeldelse af New York Public Library

Full-Day NYC Small-Group Tour
nr. 10 af 1.135 aktiviteter i New York City
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 30. september 2017 fra mobile enheder

Vi kom tilfældigt forbi NYPL. Flot bygning, opført i gammel stil. Flotte store læsesale.
Gratis adgang!
Biblioteket er bestemt et besøg værd.

Tak, Jakob W
Filtrér

Anmeldt 14. august 2017

Et meget smukt bibliotek, som stadig er i brug i dag. Det er et besøg værd, hvis du altså alligevel er i nærheden.

Tak, Nikitalc
Anmeldt 14. maj 2017

Man går oftes bare forbi, men giv dig selv en oplevelse og gå ind. En meget smuk bygning, med masser at se på.

1  Tak, Jan L
Anmeldt 22. oktober 2016 fra mobile enheder

New York Public Library er absolut et besøg værd. Stedet oser af stemning og af historie. Læsesalene er meget smukke.

1  Tak, Hanne M
Anmeldt 22. juli 2016

Gammel smuk bygning, der er værd at smutte forbi bare for akitekturen. Der er stole og borde i parken foran, hvor man kan holde et hvil fra storbyen
Skøn gaveshop i stueetagen.

Tak, Mettepigen

Rejsende, der kiggede på New York Public Library, kiggede også på

Har du været i New York Public Library? Fortæl om dine oplevelser!