“Smukt bibliotek”

New York Public Library
Book på forhånd
86,00 $*
og derover
Lille Grupperejse Tour i New York City...
nr. 11 af 1.208 aktiviteter i New York City
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 14. august 2017

Et meget smukt bibliotek, som stadig er i brug i dag. Det er et besøg værd, hvis du altså alligevel er i nærheden.

Tak, Nikitalc
Filtrér

Anmeldt 14. maj 2017

Man går oftes bare forbi, men giv dig selv en oplevelse og gå ind. En meget smuk bygning, med masser at se på.

1  Tak, Jan L
Anmeldt 22. oktober 2016 fra mobile enheder

New York Public Library er absolut et besøg værd. Stedet oser af stemning og af historie. Læsesalene er meget smukke.

1  Tak, Hanne M
Anmeldt 22. juli 2016

Gammel smuk bygning, der er værd at smutte forbi bare for akitekturen. Der er stole og borde i parken foran, hvor man kan holde et hvil fra storbyen
Skøn gaveshop i stueetagen.

Tak, Mettepigen
Anmeldt 22. juli 2016 fra mobile enheder

Vi gik rundt på egen hånd Det er en meget smuk bygning og der var mange informations tavler, så vi fik også baggrundsviden Ærgerligt at den store læsesal var lukket på grund af ombygning

Tak, lene ø

Rejsende, der kiggede på New York Public Library, kiggede også på

Har du været i New York Public Library? Fortæl om dine oplevelser!