“Stedet oser af historie”
Anmeldelse af New York Public Library

Manhattan Architecture Photography Tour
nr. 11 af 1.189 aktiviteter i New York City
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt for 22. oktober 2016 fra mobile enheder

New York Public Library er absolut et besøg værd. Stedet oser af stemning og af historie. Læsesalene er meget smukke.

1  Tak, Hanne M
Filtrér

Anmeldt for 22. juli 2016

Gammel smuk bygning, der er værd at smutte forbi bare for akitekturen. Der er stole og borde i parken foran, hvor man kan holde et hvil fra storbyen
Skøn gaveshop i stueetagen.

Tak, Mettepigen
Anmeldt for 22. juli 2016 fra mobile enheder

Vi gik rundt på egen hånd Det er en meget smuk bygning og der var mange informations tavler, så vi fik også baggrundsviden Ærgerligt at den store læsesal var lukket på grund af ombygning

Tak, lene ø
Anmeldt for 14. juli 2016

Åbnet i 1913, men ligner noget fra år 1500. Men det er meget gennemført i gammel stil, og har en særlig charme over sig. En kort tur værd

Tak, reumert
Anmeldt for 26. maj 2016

Flot bygning også indenfor. Virkede mere som et museum end et bibliotek. Havde svært ved at finde "de alm. bøger". Fantastisk dejig park bag biblioteket, hvor man kan spise sin evt. medbragte mad. Gode toiletforhold.

Tak, Kirsten1415

Rejsende, der kiggede på New York Public Library, kiggede også på

Har du været i New York Public Library? Fortæl om dine oplevelser!