Google
fra 89,00 $
fra 105,60 $
fra 41,33 $
Anmeldt d. 27. juni 2016

Sydende og boblende af liv nat og dag. Storbyliv vanvittigt og storslået på en og samme gang. Larmende og lysende.

Dato for oplevelse: juni 2016
Tak, Sisse53
Anmeldt d. 25. maj 2016 fra mobile enheder

Fedt sted som viser vires moderne verden. Mange mennesker og god stemning og atmosfære. Uden tvivl et "must see" i NyC!!

Dato for oplevelse: maj 2016
Tak, JuliekDenmark
Anmeldt d. 4. maj 2016

Vokset op med politikkens lysavis på Rådhuspladsen i København.
Lyshavet på Times Square slår alt i den vestlige verden.

Dato for oplevelse: maj 2016
Tak, HenrikH28
Anmeldt d. 26. april 2016

Times Square er et must seen, og så er det nok. Det vrimler med billetsælgere og udklædte tegneseriefigurer som du kan blive fotograferet med. Restauranterne har billeder af maden i vinduet, og det plejer at være nok til at kvaliteten er lav.
En øl koster hen ved 70 kr. og maden er alt for dårlig.
Ikke et sted jeg vil anbefale

Dato for oplevelse: april 2016
Tak, Kunstnerlasse
Anmeldt d. 24. april 2016 fra mobile enheder

Vil du se flotte lysreklamer, finde en bus til seværdigheder, købe billetter til teatre eller blot mærke den nerve, der er i byen, så er det stedet.

Dato for oplevelse: april 2016
Tak, 873per_