“Must dó ”

Book på forhånd
Køb billetter online
34,00 $*
og derover
Empire State Building billetter - Observatorium...
Køb billetter online
100,00 $*
og derover
Viator VIP: Empire State Building Sunrise...
149,00 $*
og derover
NYC In A Day including Empire State Building Statue of Liberty West Village and...
nr. 10 af 1.122 aktiviteter i New York City
Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Gebyr: Ja
Anbefalet besøgsvarighed: 1-2 timer
Anmeldt 4 uger siden fra mobile enheder

Selvfølgelig skal empire state building opleves, og det er det værd, imponerende stort og smukt syn,,

Tak, Lars D
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 27. august 2017

Rigtig god service i Empire state building. Alle er venlige og meget i møde kommende. VIP armbåndet virker super effektivt , alle er opmærksomme og guider en hurtigt igennem

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med seværdigheden
Tak, lottes429
Anmeldt 22. august 2017 fra mobile enheder

Det er rigtig flot og stort at stå øverst på Empire State Building. Det er især fedt at deres kikkerter er gratis. Derfra kan man virkelig få kigget nærmere på nogle af de kendte bygninger og broer.

Tak, Maiken F
Anmeldt 17. august 2017 fra mobile enheder

En fantastisk oplevelse, der er svært at beskrive med ord andet end: ET ABSOLUT MUST. Personalet er enestående, servicemindede og humoristiske - fuldender en i forvejen eminent oplevelse.

Tak, Lotte H
Anmeldt 10. august 2017

Trods højsæson blev køerne afviklet hurtigt. En kø vi troede ville tage minimum et par timer, tog 35 min fra indgang til 86. etage. Havde købt adgang til 102. etage som også var en fantastisk udsigt.

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med seværdigheden
1  Tak, mette2309

Rejsende, der kiggede på Empire State Building, kiggede også på

Har du været i Empire State Building? Fortæl om dine oplevelser!