“Rigtig flot udsigt ”

Book på forhånd
Køb billetter online
36,00 $*
og derover
Empire State Building billetter - Observatorium...
Køb billetter online
100,00 $*
og derover
Viator VIP: Empire State Building Sunrise...
149,00 $*
og derover
Viator Exclusive: Empire State Building Experience - Top Deck Express Pass...
nr. 10 af 1.139 aktiviteter i New York City
Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Gebyr: Ja
Anbefalet besøgsvarighed: 1-2 timer
Anmeldt 22. august 2017 fra mobile enheder

Det er rigtig flot og stort at stå øverst på Empire State Building. Det er især fedt at deres kikkerter er gratis. Derfra kan man virkelig få kigget nærmere på nogle af de kendte bygninger og broer.

Tak, Maiken F

Anmeldt 17. august 2017 fra mobile enheder

En fantastisk oplevelse, der er svært at beskrive med ord andet end: ET ABSOLUT MUST. Personalet er enestående, servicemindede og humoristiske - fuldender en i forvejen eminent oplevelse.

Tak, Lotte H
Anmeldt 10. august 2017

Trods højsæson blev køerne afviklet hurtigt. En kø vi troede ville tage minimum et par timer, tog 35 min fra indgang til 86. etage. Havde købt adgang til 102. etage som også var en fantastisk udsigt.

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med seværdigheden
1  Tak, mette2309
Anmeldt 8. august 2017

At stå der på toppen af Empire state building og se ud over New York fra allle vinkler er simpelthen fantastisk. Lidt dyrt men alle pengene værd. Vi var super heldig den dag vi var der, stort set i gen kø på trods af det var i juli og midt på dagen.
Næste gang vi kommer til byen vil jeg op igen, denne gang efter mørkets frembrud.

Tak, Reuss01
Anmeldt 5. august 2017 fra mobile enheder

Alle taler om Empire State building og det kan jeg godt forstå. Bygningen skal bare ses. Byggestilen er speciel og flot. Jeg synes den er en af de flottere højhuse i New York.

1  Tak, QrtfmDK

Rejsende, der kiggede på Empire State Building, kiggede også på

Har du været i Empire State Building? Fortæl om dine oplevelser!