“Storslået udsigt over byen”
Anmeldelse af Empire State Building

Empire State Building
Book på forhånd
Køb billetter online
34,00 $*
og derover
Empire State Building billetter - Observatorium...
Køb billetter online
100,00 $*
og derover
Viator VIP: Empire State Building Sunrise...
149,00 $*
og derover
NYC In A Day including Empire State Building Statue of Liberty West Village and...
nr. 10 af 1.122 aktiviteter i New York City
Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Gebyr: Ja
Anbefalet besøgsvarighed: 1-2 timer
Anmeldt 10. august 2017

Trods højsæson blev køerne afviklet hurtigt. En kø vi troede ville tage minimum et par timer, tog 35 min fra indgang til 86. etage. Havde købt adgang til 102. etage som også var en fantastisk udsigt.

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med seværdigheden
1  Tak, mette2309
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 8. august 2017

At stå der på toppen af Empire state building og se ud over New York fra allle vinkler er simpelthen fantastisk. Lidt dyrt men alle pengene værd. Vi var super heldig den dag vi var der, stort set i gen kø på trods af det var i juli og midt på dagen.
Næste gang vi kommer til byen vil jeg op igen, denne gang efter mørkets frembrud.

Tak, Reuss01
Anmeldt 5. august 2017 fra mobile enheder

Alle taler om Empire State building og det kan jeg godt forstå. Bygningen skal bare ses. Byggestilen er speciel og flot. Jeg synes den er en af de flottere højhuse i New York.

1  Tak, QrtfmDK
Anmeldt 29. juli 2017

Fantastisk view ud over Manhattan og mere til.
Der kan være mange mennesker, men de får det til at fungere alligevel.

Tak, Mgj1970
Anmeldt 29. juli 2017 fra mobile enheder

Synet ud over hele New York fra toppen af Empire State Building er smukt og fantastisk og bør opleves af enhver turist i New York.

Tak, Clauslj

Rejsende, der kiggede på Empire State Building, kiggede også på

Har du været i Empire State Building? Fortæl om dine oplevelser!