“En fantastisk oplevelse”

Book på forhånd
Køb billetter online
36,00 $*
og derover
Empire State Building billetter - Observatorium...
Køb billetter online
100,00 $*
og derover
Viator VIP: Empire State Building Sunrise...
149,00 $*
og derover
Viator Exclusive: Empire State Building Experience - Top Deck Express Pass...
nr. 10 af 1.137 aktiviteter i New York City
Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Gebyr: Ja
Anbefalet besøgsvarighed: 1-2 timer
Anmeldt 8. august 2017

At stå der på toppen af Empire state building og se ud over New York fra allle vinkler er simpelthen fantastisk. Lidt dyrt men alle pengene værd. Vi var super heldig den dag vi var der, stort set i gen kø på trods af det var i juli og midt på dagen.
Næste gang vi kommer til byen vil jeg op igen, denne gang efter mørkets frembrud.

Tak, Reuss01

Anmeldt 5. august 2017 fra mobile enheder

Alle taler om Empire State building og det kan jeg godt forstå. Bygningen skal bare ses. Byggestilen er speciel og flot. Jeg synes den er en af de flottere højhuse i New York.

1  Tak, QrtfmDK
Anmeldt 29. juli 2017

Fantastisk view ud over Manhattan og mere til.
Der kan være mange mennesker, men de får det til at fungere alligevel.

Tak, Mgj1970
Anmeldt 29. juli 2017 fra mobile enheder

Synet ud over hele New York fra toppen af Empire State Building er smukt og fantastisk og bør opleves af enhver turist i New York.

Tak, Clauslj
Anmeldt 28. juli 2017

Den bedste udsigt over NewYork City. Jeg købte billetter via app Get your guide - fantastisk nemt, tog afsted tidligt om morgenen. mellem 9-10 er der ikke så mange mennesker, gik direkte igennem med billetter på appen. Meget stort oplevelse at betragte hele Manhattan.

Tak, Alisel

Rejsende, der kiggede på Empire State Building, kiggede også på

Har du været i Empire State Building? Fortæl om dine oplevelser!