“Et must i New York ”

Empire State Building
Book på forhånd
37,00 $*
og derover
Empire State Building billetter - Observatorium...
nr. 15 af 1.192 aktiviteter i New York City
Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Gebyr: Ja
Anbefalet besøgsvarighed: 1-2 timer
Anmeldt for 29. juli 2017 fra mobile enheder

Synet ud over hele New York fra toppen af Empire State Building er smukt og fantastisk og bør opleves af enhver turist i New York.

Tak, Clauslj
Filtrér

Anmeldt for 28. juli 2017

Den bedste udsigt over NewYork City. Jeg købte billetter via app Get your guide - fantastisk nemt, tog afsted tidligt om morgenen. mellem 9-10 er der ikke så mange mennesker, gik direkte igennem med billetter på appen. Meget stort oplevelse at betragte hele Manhattan.

Tak, Alisel
Anmeldt for 27. juli 2017

Vi besøgte Empire State ca 15 minutter efter det åbnede. Derfor var der ingen kø og få mennesker på platformen. Vejret var dejligt.

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med seværdigheden
Tak, carolinebR6495VG
Anmeldt for 22. juli 2017 fra mobile enheder

Besøg Empire State Building om aftenen hvis man vil op på udsigtsplatformen. Fantastisk udsigt over NY. Om dagen tager bygningen sig fantastisk ud fra gaden.
Selvom der var kø, gik det forholdsvist hurtigt. Personalet var (efter NY forhold) venlige og imødekommende.

Tak, Torben S
Anmeldt for 21. juli 2017

Om man skal vælge det ene eller andet tårn til at nyde udsigten, er et godt spørgsmål. Vi valgte Empire og tog der op om aftenen. Her var ingen kø, men tydeligt at se på systemet af snore, at man godt kan stå mange og længe i kø her. Der er en udstilling undervejs mod elevatoren med fin info om bygningen. Vi fandt det relativt dyrt.

Tak, Liselotte S

Rejsende, der kiggede på Empire State Building, kiggede også på

Har du været i Empire State Building? Fortæl om dine oplevelser!

;