Åben i dag: 08.30 - 16.00

fra 49,00 $
fra 57,00 $
fra 74,00 $
Anmeldt d. 16. september 2019 fra mobile enheder

Damen skal ses også selv om der er mange andre turister.
Pengene værd.
lad vær med at gå i land. Sejl videre til Ellis Island eller ta gratis båden og se skylinen fra vandet af

Dato for oplevelse: september 2019
Tak, annm915
Anmeldt d. 26. juli 2019

Vi tog med båden derud sidst på formiddagen, men det kan anbefales, at tage derud tidlig på dagen, da der er mange besøgende. Det er en flot sejltur derud, hvor man virkelig får set hende - næsten bedre end når man står tæt på hende. man behøver ikke, at komme op i statuen for at få en fantastisk oplevelse af øen med statuen. Besøg det lille museum på øen.

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, vibekeandersen2016
Anmeldt d. 21. juli 2019 fra mobile enheder

Vores første udflugt i New York gik til Statue of Liberty og det at helt i særklasse .Vi besøgte samtidig Ellis Eiland og det var alle pengene værd.

Dato for oplevelse: august 2018
Tak, Henrik P
Anmeldt d. 19. juli 2019

Vi var så heldig at få adgang til kronen - havde bestilt billetter 5 måneder før ! - men det var en fed oplevelse at gå op i statuen.
Det kan anbefales at gøre det, hvis man har muligheden. Det er ikke så varmt, som mange skriver. Vi skulle derop kl. 11:00 am, men Park rangeren i kronen sagde dog, at hvis man kom senere på dagen vil det være varmere.
Derfor vil vi anbefale at man komme om formiddagen.

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, hgark
Anmeldt d. 13. juli 2019 fra mobile enheder

Vi kom tidligt på dagen og undgik kø til bådene, der sejler ud til øen, hvor vi brugte en del tid både på statuen og på den fantastiske udsigt til Manhattens skyline. Turen levede mere end op til forventningerne og er et must, når man gæster NY.

Dato for oplevelse: maj 2019
Tak, lones977