“Imponerende bygning, stort madmarked eller transit - vælg selv”
Anmeldelse af Grand Central Terminal

nr. 10 af 1.195 aktiviteter i New York City
Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: 1-2 timer
Nyttige oplysninger: Trapper/elevatorer, Badeværelsesfaciliteter, Kørestolsadgang, Mulighed for køb af mad
Anmeldt for 14. september 2017

Bygningen er imponerende og det tager lidt tid at finde rundt - når det så er sagt, så er det et stort sted med mange butikker, mange spisesteder og selvfølgelig en togstation samt subway.

Tak, Sanderhoff
Filtrér

Anmeldt for 6. september 2017 fra mobile enheder

Grand central terminal er et besøg værd, for alle der kommer til NYC.
Den fine gamle station er så smuk med alle dens detaljer, og man fornemmer liv og miljøet på en hel særlig måde.
Food courten er ligeledes et besøg værd og frister med mange lækre delikatesser.

Tak, FrkBak
Anmeldt for 22. august 2017 fra mobile enheder

Flot bygning især indvendigt. Det er fint at tage derhen og gå ind og kigge, men derudover er der ikke meget andet at lave.

1  Tak, Maiken F
Anmeldt for 8. august 2017

Den flotteste og reneste togstation jeg nogensinde har set. Masser af spisesteder med lækkert mad. Jeg elsker at stå og betrage allle mennesker som går rundt der, og er imponeret over arkitekturen af bygningen.

Tak, Reuss01
Anmeldt for 25. juli 2017 fra mobile enheder

Har været flere gange og det er stadig en stor oplevelse. Der er så mange skjulte detaljer i den bygning at man kan bruge uger på at se dem. Prøv at spise blandt de mange boder der er nemt hvis familien vil have forskellige typer at fastfood

1  Tak, Mikael S

Rejsende, der kiggede på Grand Central Terminal, kiggede også på

Har du været i Grand Central Terminal? Fortæl om dine oplevelser!