“Fint sted”

Tour of the hemmeligheder Grand Central Terminal
Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: 1-2 timer
Nyttige oplysninger: Kørestolsadgang, Trapper/elevatorer, Mulighed for køb af mad, Badeværelsesfaciliteter
Anmeldt 22. august 2017 fra mobile enheder

Flot bygning især indvendigt. Det er fint at tage derhen og gå ind og kigge, men derudover er der ikke meget andet at lave.

Dato for oplevelse: august 2017
1  Tak, maikenf2017
Filtrér

Anmeldt 8. august 2017

Den flotteste og reneste togstation jeg nogensinde har set. Masser af spisesteder med lækkert mad. Jeg elsker at stå og betrage allle mennesker som går rundt der, og er imponeret over arkitekturen af bygningen.

Tak, Reuss01
Anmeldt 25. juli 2017 fra mobile enheder

Har været flere gange og det er stadig en stor oplevelse. Der er så mange skjulte detaljer i den bygning at man kan bruge uger på at se dem. Prøv at spise blandt de mange boder der er nemt hvis familien vil have forskellige typer at fastfood

1  Tak, 812mikaels
Anmeldt 23. juli 2017

Ud over at være et trafikalt knudepunkt, så er grand central også et sted, hvor man kan få morgen mad. Og fx kan man få dansk morgenmad fra Claus Meyers nordisk restaurant.

Så har man set forhallen, så skal man enten gå ind ved siden af og se lidt nordiske ting... Eller gå i kælderen og se mad torvet.

Tak, 635PeterS635
Anmeldt 21. juli 2017

Flot i standsat og en fin tidslomme. Der er en stor food court i underetagen og i stueplan finder du også det nordiske område med Meyers restaurant og bageri.

Tak, Liselotte S

Rejsende, der kiggede på Grand Central Terminal, kiggede også på

Har du været i Grand Central Terminal? Fortæl om dine oplevelser!