Åben i dag: 05.30 - 02.00

fra 35,00 $
fra 35,00 $
fra 89,00 $
Anmeldt 8. august 2017

Den flotteste og reneste togstation jeg nogensinde har set. Masser af spisesteder med lækkert mad. Jeg elsker at stå og betrage allle mennesker som går rundt der, og er imponeret over arkitekturen af bygningen.

Tak, Reuss01
Anmeldt 25. juli 2017 fra mobile enheder

Har været flere gange og det er stadig en stor oplevelse. Der er så mange skjulte detaljer i den bygning at man kan bruge uger på at se dem. Prøv at spise blandt de mange boder der er nemt hvis familien vil have forskellige typer at fastfood

1  Tak, Mikael S
Anmeldt 23. juli 2017

Ud over at være et trafikalt knudepunkt, så er grand central også et sted, hvor man kan få morgen mad. Og fx kan man få dansk morgenmad fra Claus Meyers nordisk restaurant.

Så har man set forhallen, så skal man enten gå ind ved siden af og se lidt nordiske ting... Eller gå i kælderen og se mad torvet.

Tak, Peter S
Anmeldt 21. juli 2017

Flot i standsat og en fin tidslomme. Der er en stor food court i underetagen og i stueplan finder du også det nordiske område med Meyers restaurant og bageri.

Tak, Liselotte S
Anmeldt 20. juli 2017

Kæmpe jernbanegård og fedt at besøge Claus Meyers frokost cafe og bageri med dansk meny kort og ok priser.

Tak, Allan T