Anmeldt d. 6. maj 2017

Det er anden gang jeg var i San Diego og anden gang jeg valgte dette hotel. Jeg syntes det har en rigtig dejlig og rolig placering. Det er hurtigt at komme rundt til de mange ting man gerne vil se i San Diego (kræver dog en bil). Denne gang havde vi booket en suite med plads til 6 personer (to på en sovesofa). Suiten havde en fin størrelse og sengene var gode. De to pools på hotellet er rigtig dejlige. Største minus var en mindre fest under os (denne inkluderede et slagsmål). Derudover fik vi ikke besøg af rengøringen den ene dag. Det undre mig hotellet tillader fest med mange gæster på et værelse. Kan anbefales.

Dato for ophold: maj 2017
2  Tak, SuneC_12
Anmeldt d. 8. oktober 2016

Dette hotel har en rigtig god beliggenhed på en landtange i udkanten af San Diego.
Man har marinaen på den ene side og Stillehavet med udsigt til flådebasen på den anden side. Det ligger i et roligt kvarter væk fra storbyens larm, og dog kun 15 minutters kørsel fra lufthavnen.
Vi havde værelse mod marinaen, hvor der var 20 meter til vandkanten og en gangsti langs marinaen. rigtig hyggelig.

Værelsestip: værelserne mod marinaen er de bedste
Dato for ophold: oktober 2016
1  Tak, Bjarne L
Anmeldt d. 22. juni 2016 fra mobile enheder

Vi havde reserveret et værelse med to queensize senge på hotellet for tre dage. Det var et fint værelse med gode senge. Der var et lille køleskab og en mikroovn. Hotellet ligger fantastisk med vand på begge sider, vi havde valgt Marina udsigten. Et rigtig smukt sted

Dato for ophold: juni 2016
Tak, Dorthevalsted
Anmeldt d. 28. marts 2016

Skønne omgivelser i rolige og afslappende omgivelser. Hvis man ønsker morgen sol og frem til første del af eftermiddagen, skal man vælge værelse med hav udsigt. Hvis man ønsker sol fra sidst på eftermiddagen, skal man vælge udsigt over marinaen. Vi boede med udsigt over marina, som var en virkelig dejligt udsigt, med masser at se på.

Dato for ophold: marts 2016
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
Tak, Jane S
Anmeldt d. 10. august 2015

Hotellet ligger fint med vand på begge sider af Shelter Island. Dejligt at vågne op til en skøn udsigt over lystbådehavnen. Er man til mere storby, skal man ikke vælge hotellet, da det er både dyrt og svært at finde parkering downtown (vi var i lejet bil). Vi boede i den bagerste bygning på hotellet. Denne del have en fæl lugt på gangen/trappen af opkast. Værelset lugtede af fugt. Airconditionen virkede kun optimalt de sidste to dage på trods af, at vi havde tilkaldt 'maintenance', som ikke kunne lave det. Til sidst besluttede anlægget åbenbart at virke af sig selv. Poolen var helt fin med en skøn udsigt til lystbådehavnen.
Stort plus til hotellet ift deres reaktion, da vi første aften påpegede, at der var hunde i den ene pool (hotellet tillader ikke husdyr). De lukkede poolen med det samme, og den åbnede først, da den var blevet renset.

Dato for ophold: august 2015
Tak, rawr63