Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
308 $
284 $
Booking.com
Vis tilbud
  • Gratis wi-fi
  • Pool
764 $
686 $
Booking.com
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Restaurant
  • Roomservice
496 $
458 $
Booking.com
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Pool
  • Restaurant
697 $
500 $
Westin.com
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Restaurant
  • Roomservice
365 $
337 $
Booking.com
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Pool
388 $
358 $
Booking.com
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Restaurant
Besparelsesbesked! 37 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 37 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 566 $ pr. overnatning.

Vi analyserer priser over en periode på 60 dage og sammenligner dit valg med den gennemsnitlige pris for sammenlignelige ophold for at sikre, at du får det bedst mulige tilbud.

455 $
375 $
Agoda.com
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Pool
The Langham, Boston(Boston)
422 $
359 $
Langham Official
Vis tilbud
  • Gratis wi-fi
  • Pool
369 $
337 $
Cancelon
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Pool
861 $
735 $
Booking.com
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Restaurant
  • Roomservice
Anmeldelser (1.886)
Filtrer anmeldelser
1.886 resultater
Medlemsvurdering
603
650
400
154
79
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
603
650
400
154
79
Filtre
Opdaterer listen...
4-9 af 1.886 anmeldelser
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 29. juni 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste alene
    • Værdi
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Stephen_Pole, General Manager hos DoubleTree by Hilton Hotel Boston Bayside, svarede på denne anmeldelseSvarede 5. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 29. juni 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med DoubleTree by Hilton
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Stephen_Pole, General Manager hos DoubleTree by Hilton Hotel Boston Bayside, svarede på denne anmeldelseSvarede 5. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 28. juni 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med DoubleTree by Hilton
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 26. juni 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med DoubleTree by Hilton
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 26. juni 2017 fra mobile enheder

Overnattede: juni 2017, rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Stephen_Pole, General Manager hos DoubleTree by Hilton Hotel Boston Bayside, svarede på denne anmeldelseSvarede 28. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser