Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (3.710)
Filtrer anmeldelser
3.710 resultater
Medlemsvurdering
2.358
843
310
138
61
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
2.358
843
310
138
61
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 3.710 anmeldelser
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt d. 3. august 2011

Min kone og 4-årige datter blev mødt ved vejsiden af dørmanden, så af hotelmaskotten Catie ved check-in.
Alle var meget gæstfrie og venlige.
Dette hotel vil fejre sine 100 år næste sommer, så alle værelser vil blive opdateret på det tidspunkt.
Men kun ved at turnere rundt på hotellet bemærkede jeg overhovedet, at det foregik.
Detaljer og håndværk kan kun ses på den historiske hoteller som dette.
Lobbyen, balsalene og egetræsværelset og bar er fantastiske.
Beliggenheden er fantastisk!
Vi tjekkede ind og gik til Faneuil Hall, tog derefter tilbage.
Der er to T stationer tæt ved Copley Green og Orange Back Bay.
Det negative, min kone opdagede en jordbærtop, som en støvsuger undlod at samle op.
Jeg kan varmt anbefale din tilmelding til deres Presidents' Club, før du smutter, det er gratis, og du får gratis højhastighedsinternetadgang på værelset, som er 14,95 pr. dag, brug af husets cykler, hurtig indtjekning, brug af hotellets BMW indenfor 2 mil og masser af andre ydelser.
Vi vil vende tilbage til deres århundredesfest i 2012!!!

1  Tak, HI_Nokaoi
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.com. Se original
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 4. oktober 2018 fra mobile enheder

Dato for ophold: september 2018
Rejsetype: Rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
JoshuaG2174, Manager hos Fairmont Copley Plaza, Boston, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 2. oktober 2018

Dato for ophold: oktober 2018
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Vanessa K, Manager hos Fairmont Copley Plaza, Boston, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 2. oktober 2018 fra mobile enheder

Dato for ophold: september 2018
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
JoshuaG2174, Manager hos Fairmont Copley Plaza, Boston, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 1. oktober 2018 fra mobile enheder

Dato for ophold: april 2018
Rejsetype: Rejste med familie
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
JoshuaG2174, Manager hos Fairmont Copley Plaza, Boston, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser