Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (2.367)
Filtrer anmeldelser
2.367 resultater
Medlemsvurdering
1.143
813
254
106
51
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
1.143
813
254
106
51
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 2.367 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 8. oktober 2018 fra mobile enheder

Dato for ophold: oktober 2018
Rejsetype: Rejste med familie
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
MichaelC15162, Manager hos Boston Marriott Long Wharf, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 7. oktober 2018

Dato for ophold: oktober 2018
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    • Søvnkvalitet
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
MichaelC15162, Manager hos Boston Marriott Long Wharf, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 6. oktober 2018

Dato for ophold: oktober 2018
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Værdi
    • Søvnkvalitet
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
MichaelC15162, Manager hos Boston Marriott Long Wharf, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 3. oktober 2018

Dato for ophold: april 2018
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    • Sted
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
MichaelC15162, Manager hos Boston Marriott Long Wharf, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 1. oktober 2018

Dato for ophold: september 2018
  • Rejsetype: Rejste med familie
    • Værdi
    • Søvnkvalitet
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
MichaelC15162, Manager hos Boston Marriott Long Wharf, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser