“Dinner. ”

Sotto Mare Oysteria & Seafood
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Aftensmad, Morgenmad, Frokost, Efter lukketid, Levering, Reservationer, Takeaway
Kvarter: North Beach/Telegraph Hill
Anmeldt 9. september 2018 fra mobile enheder

Vi fik deres signatur ret. Det smagte fantastisk og var fyldt med frisk skaldyr. Stedet ser slidt ud men alligevel fornemmer man at der er rent. Servicen var mega hurtig. Der er lidt meget larm, men det var også et meget populært sted. Og med rette. Priserne var meget rimelige.

Dato for besøg: september 2018
Tak, 342lianeg

Anmeldt 14. juli 2017 fra mobile enheder

God og ærlig italiensk søføde. Hvis man er til en stille og fredelig middag skal man måske prøve et andet sted. Her er hektisk og larmende. Køkkenet er der styr på og maden er glimrende. Portionerne er svimlende store.

Dato for besøg: juli 2017
Tak, ASFG1234
Anmeldt 30. november 2015 fra mobile enheder

Vi fik deres gryderet til 2. Der var rigeligt, Det smagte virkelig godt, samt en virkelig god service og stemning.

Dato for besøg: november 2015
Tak, MDrescher72
Anmeldt 14. september 2014

Dette lille sted er hyper populært. Man kan kun bestille bord, hvis man er tre eller mere... ellers er det bare at dukke op til denne lille perle, hvor der er fart på. Indretningen er ikke særlig hyggelig, men til gengæld er den meget autentisk. Der er fart og liv i køkkenet og serveringspersonalet er af samme skuffe. Her handler det om maden... og hvilken mad. Vi var fire mand afsted, og vi var alle fire enige om at det var noget af det bedste fisk/skaldyr vi nogensinde havde smagt. De formår med enkle råvarer at fremhæve de helt rigtige nuancer i smagsoplevelsen.

Dato for besøg: september 2014
    • Stemning
Tak, Hawkeye099
Anmeldt 16. juli 2014 fra mobile enheder

Maden er super! De serverer lækre cocktails. Stemningen er virkelig god. Her er høj musik, og tjenerne er med til at skabe en fest!

Tak, Kattebarn

Rejsende, der kiggede på Sotto Mare Oysteria & Seafood, kiggede også på

San Francisco, Californien

Har du været i Sotto Mare Oysteria & Seafood? Fortæl om dine oplevelser!