Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (5.142)
Filtrer anmeldelser
5.142 resultater
Medlemsvurdering
2.112
1.752
809
308
161
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
2.112
1.752
809
308
161
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
2-7 af 5.142 anmeldelser
Anmeldt d. 26. juli 2017 fra mobile enheder

Vi boede i 3 dage på Hyatt Regency ved Fishermanns Warf i San Francisco. Hotellet var et godt udgandspunkt for sightseeing. Utroligt venligt personale. Vi bookede direkte og fik parkering med i prisen. En forholdsvis billig opgradering gav os en queen og en king size seng ig et mere rummeligt værelse. Kan varmt anbefales.

Overnattede: juli 2017, rejste med familie
Tak, Michael-OA-DK
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 22. juli 2015

Hotellet ligger i finanskvarteret, hvilket gør der er flot og rent omkring hoteller. Værelset vi tjekkede ind på var med bugtudsigt. Da vi så værelset måtte vi erkende at værelset var relativt mørkt, da vinduet til bugten var lille, samt det lå dårligt i forhold til hele værelset, dette påpegede vi men det var ikke muligt at ændre. En ærgerlig, men vi valgte at blive. Generelt om hotellet er at det er dejligt rent og det 'virker'. Morgenmaden var god og der var et fornuftigt udvalg. Skulle jeg til San Francisco, vil jeg enten spare pengene for udsigten, da der næsten ikke var nogen. Eller finde et tilsvarende hotel i byen med udsigt.

Værelsestip: Vær opmærksom på at værelser med udsigt, desværre er ret begrænset.
  • Overnattede: juli 2015, rejste med familie
    • Værdi
    • Renlighed
    • Service
Tak, LarsGam
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 2. oktober 2018

  • Overnattede: august 2018, rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
HyattSF_Manager, Manager hos Hyatt Regency San Francisco, svarede på denne anmeldelseSvarede 3. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 2. oktober 2018

  • Overnattede: september 2018, rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Hyatt Hotels
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 2. oktober 2018

  • Overnattede: september 2018, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Hyatt Hotels
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Se flere anmeldelser