Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (5.059)
Filtrer anmeldelser
5.059 resultater
Medlemsvurdering
2.072
1.735
793
300
159
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
2.072
1.735
793
300
159
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
2-7 af 5.059 anmeldelser
Anmeldt 26. juli 2017 fra mobile enheder

Vi boede i 3 dage på Hyatt Regency ved Fishermanns Warf i San Francisco. Hotellet var et godt udgandspunkt for sightseeing. Utroligt venligt personale. Vi bookede direkte og fik parkering med i prisen. En forholdsvis billig opgradering gav os en queen og en king size seng ig et mere rummeligt værelse. Kan varmt anbefales.

Overnattede: juli 2017, rejste med familie
Tak, Michael-OA-DK
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 22. juli 2015

Hotellet ligger i finanskvarteret, hvilket gør der er flot og rent omkring hoteller. Værelset vi tjekkede ind på var med bugtudsigt. Da vi så værelset måtte vi erkende at værelset var relativt mørkt, da vinduet til bugten var lille, samt det lå dårligt i forhold til hele værelset, dette påpegede vi men det var ikke muligt at ændre. En ærgerlig, men vi valgte at blive. Generelt om hotellet er at det er dejligt rent og det 'virker'. Morgenmaden var god og der var et fornuftigt udvalg. Skulle jeg til San Francisco, vil jeg enten spare pengene for udsigten, da der næsten ikke var nogen. Eller finde et tilsvarende hotel i byen med udsigt.

Værelsestip: Vær opmærksom på at værelser med udsigt, desværre er ret begrænset.
  • Overnattede: juli 2015, rejste med familie
    • Værdi
    • Renlighed
    • Service
Tak, LarsGam
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 3. juli 2017

Overnattede: juni 2017, rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
HyattSF_Manager, Manager hos Hyatt Regency San Francisco, svarede på denne anmeldelseSvarede 5. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 3. juli 2017 fra mobile enheder

Overnattede: juli 2017, rejste med familie
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 1. juli 2017 fra mobile enheder

Overnattede: juni 2017, rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
HyattSF_Manager, Manager hos Hyatt Regency San Francisco, svarede på denne anmeldelseSvarede 3. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser