“Super lækker italiensk inspireret mad til ok pris”
Anmeldelse af Scala's Bistro

Scala's Bistro
Reservér med OpenTable
Scala's Bistro er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 430 af 6.272 Restauranter i San Francisco
Velegnet til: Romantisk, Særlige lejligheder
Spisemuligheder: Frokost, Morgenmad, Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Kvarter: Union Square
Anmeldt 21. april 2018 fra mobile enheder

Var lige kommet til SF og skulle have noget hurtigt da det var lidt sent så vi spurgte os for i receptionen og blev anbefalet Scalas. Jeg fik laks og min kollega kammuslinger. Begge retter var særdeles lækre og kødet var stegt til perfektion og laksen var ikke fichy men bare meget velsmagende. Vi spiste der igen senere på ugen med samme gode oplevelse. Kan varmt anbefales

Tak, Poul L
Andrew B, Manager hos Scala's Bistro, svarede på denne anmeldelseSvarede 30. april 2018

Mange tak! Vi er glade for at du har haft dit besøg, og vi byder dig velkommen til enhver tid.

Anmeldt 24. juli 2017 fra mobile enheder

Udvalget ikke stort. Pizzaerne ikke særlig gode og modsvarer slet ikke prisen. Vi var tre mand og kom af med 750 kr for tre Pizzaer, to cola og 1 øl.

Tak, Perop1008
Allison W, Manager hos Scala's Bistro, svarede på denne anmeldelseSvarede 30. juli 2017

Jeg beklager, at du ikke nyder smagen eller værdien af ​​dit måltid. Vores pizzaer er en af ​​vores mest populære ting, så jeg vil virkelig sætte pris på det, hvis vi kunne snakke mere dybt om hvorfor du ikke kunne lide dem. Du kan nå mig på allison.walker@scalasbistro.com hvis du har lidt fritid. Tak for din feedback.

Anmeldt 26. september 2016 fra mobile enheder

Super service og god morgenmad. Lidt på den dyre side men atmosfæren og kaffen er rigtig god. Morgenmaden er velsmagende og i fornuftige mængder.

Tak, Kenneth J
Anmeldt 6. oktober 2013

Vi fik en fantastisk service på Scalas Bistro sammen med fantastisk mad, der bestod af Moules Frites og Bruschetta til forret og Ravioli med and samt andebryst serveret med en god rødvin. Helt fantastisk aften !

• Stemning
1  Tak, Christian H
Anmeldt 9. juli 2013

Meget hyggelig restaurant med afslappende stemning. Tjeneren var meget hyggelig og venlig men glemte vores kaffe til isen, så vi måtte rykke for den. Maden var ok men ikke mere. Stedet kan dog anbefales for stemningen.

Tak, Peter S

Rejsende, der kiggede på Scala's Bistro, kiggede også på

San Francisco, Californien

Har du været i Scala's Bistro? Fortæl om dine oplevelser!