Google
fra 69,00 $
fra 73,60 $
fra 39,67 $
Anmeldt d. 12. juni 2016

Totalt hyggeligt område. Specielt hvis man gør sig den tjeneste og gå lidt om i de små gader og lede lidt efter ægte China Town-stemning. Man kan f.eks finde fortune cookies-"fabrikker".

Dato for oplevelse: juli 2015
Tak, Jan L
Anmeldt d. 2. juni 2016 fra mobile enheder

Man skal næsten besøge Chinatown når man kommer til San Fransisco - men hold da op hvor er der meget krims krams.

Dato for oplevelse: maj 2016
Tak, kristine l
Anmeldt d. 11. februar 2016

Har ikke været i Kina, men er sikker på man kommer meget tæt på stemningen og atmosfæren her, det summer af liv overalt.

Dato for oplevelse: april 2015
Tak, Mikkel H
Anmeldt d. 10. februar 2016

Chinatown er så vidt jeg ved den største koncentration af kinesere udenfor Kina. Det er et meget spændende sted at se og besøge. Du kan trygt bevæge dig rundt i gaderne og der er en masse at se på. Mærkelige butikker, der sælger varer, som bekræfter dine fordomme om kinesisk bras :-)
Der er også en masse spændende spisesteder med ægte kinesisk mad og betjening.

Dato for oplevelse: juli 2015
Tak, Nesnomis
Anmeldt d. 18. november 2015 fra mobile enheder

De har alt i kich og sovenier og mad selv de små gader står det på deres sprog, de har alt læger hospital you name it.
Hvis man er til kich må man derhen.

Dato for oplevelse: september 2015
Tak, 976charlotter