Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (1.299)
Filtrer anmeldelser
1.299 resultater
Medlemsvurdering
323
458
267
133
118
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
323
458
267
133
118
Filtre
Opdaterer listen...
214-219 af 1.299 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 8. januar 2016

  • Overnattede: december 2015, rejste med familie
    • Værdi
    • Værelser
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
BusyTraveler22, General Manager hos Best Western Adams Inn Quincy-Boston, svarede på denne anmeldelseSvarede 11. januar 2016
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 4. januar 2016

  • Overnattede: januar 2016, rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
BusyTraveler22, General Manager hos Best Western Adams Inn Quincy-Boston, svarede på denne anmeldelseSvarede 11. januar 2016
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 26. december 2015

  • Overnattede: december 2015, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
BusyTraveler22, General Manager hos Best Western Adams Inn Quincy-Boston, svarede på denne anmeldelseSvarede 11. januar 2016
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 21. december 2015

  • Overnattede: december 2015, rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
BusyTraveler22, General Manager hos Best Western Adams Inn Quincy-Boston, svarede på denne anmeldelseSvarede 11. januar 2016
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 17. december 2015

  • Overnattede: december 2015, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
BusyTraveler22, General Manager hos Best Western Adams Inn Quincy-Boston, svarede på denne anmeldelseSvarede 11. januar 2016
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser