Anmeldt d. 9. april 2017 fra mobile enheder

Dette hotel er et 100% voksenhotel, det giver ro på hele hotellet ( bortset fra når naboen ikke kan finde ud af at lukke døren, men smækker den i )
Lækker morgen buffet, der manglede helt sikkert ikke noget.
Ligger tæt ved byen og mange restauranter, samt kun 85 mtr. til stranden.
Helt sikkert et hotel vi kunne finde på at vende tilbage til.

Dato for ophold: marts 2017
2  Tak, VIPS62
BCorralejoBayGEM, Public Relations Manager hos Barcelo Corralejo Bay, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. april 2017

Først vil vi gerne takke dig for din kommentar rose sit nylige besøg i vores hotel, og vi er glade for at vide, at vi var i stand til at opfylde deres forventninger.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen meget snart i Barceló Corralejo Bay

Guest Experience Team
Barceló corrakejo Bay

Anmeldt d. 15. marts 2017

Godt hotel, tæt på shopping, strand og områdets bedste restauranter. Gode værelser med velfungerende wifi og fremragende morgenmad med alt hvad der kan ønskes. 3 pools at vælge imellem, den ene var opvarmet.

Værelsestip: vælg havudsigt
Dato for ophold: marts 2017
Tak, TorbenV450
BCorralejoBayGEM, Director de Relaciones Públicas hos Barcelo Corralejo Bay, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. marts 2017

Mange tak for jeres vidunderlige anmeldelser på TripAdvisor, vi er meget glade for, at nydt dit ophold hos os.

Guest Experience Team
Barceló Corralejo Bay

Anmeldt d. 25. februar 2017 fra mobile enheder

Rigtig dejligt hotel. Maden er rigtig god og veltillavet. Restauranten har forskellige temaer i løbet af ugen. Personalet på hotellet er utrolig venlige og servicemindede, det gælder både stuepigen, tjeneren og receptionisten. Der er rent og pænt overalt, og værelserne er fine. Alt i alt basis for en dejlig ferie. Det er 2. gang vi er her, og vi kommer gerne igen.

Dato for ophold: februar 2017
Tak, Lene D
Anmeldt d. 16. december 2016

Vi fik det lækreste værelse - et af dem med jacuzzi og balinesisk solseng på terassen. Vi boede nærmest på dén terasse! Skønne, rummelige værelser, og et fremragende personale. Vi fik halvpension og maden var fremragende, såvel morgenmadsbuffet som aftensmadsbuffet. Søde, tilstedeværende tjenere, der var lynhurtige med betjeningen - og der blev ligeledes hurtigt fyldt op på buffèten, så der manglede aldrig noget. Specielt var morgenmadsbuffeten overdådig, med alt fra champagne til churros. Gode vine til favorable priser, og frokostrestauranten ved poolen var også upåklagelig. Hver dag havde hotellet arrangementer, som var gratis at deltage i; byvandring, paellafremstilling, vandaerobic, fotografering på hotellets tag, aloe vera demonstration, drinkssmagning, og meget mere. Alt sammen under kyndig, energisk og ekstremt charmerende vejledning af restaurantens service guide, Laura Alonso. Hver aften var der levende musik i baren, og stemningen på stedet var i top. Jeg fejrede min fødselsdag på stedet - og fra hotellet blev der serveret kage, iskold champagne og håndskrevet fødselsdagskort, det var simpelthen så lækkert, at personalet havde givet sig tid til det. Vi var stort set de eneste danskere på stedet, der bor rigtig mange englændere og irere, men vi oplevede såvel gæster som personale som meget laid back, tolerante og venligtsindede. Hele øen emmer faktisk af at hér tager man det roligt og sindigt. Virkelig et sted, hvor pulsen kommer ned og man føler ro og harmoni, helt ind i sjælen. Vi kommer tilbage, så snart vi har sparet sammen til næste tur!

Værelsestip: Værelserne 2001-2010 er med egen balinesisk solseng og jacuzzi på terassen. Vælg dem! De er guld værd - og man vil aldrig hjem derfra!
Dato for ophold: november 2016
1  Tak, LeneBo
Anmeldt d. 18. marts 2015

Dejligt roligt hotel med en fantastisk buffet morgen og aften. Lækkert pool område med gode fitness faciliteter. Super udsigt fra hotelværelset og fin aften underholdning. Kan varmt anbefales til par uden børn.

Dato for ophold: februar 2015
1  Tak, Trine A